Aviseringar
Rensa alla

Klubbar / krogar på nyår, Stockholm


Underbarnet:

är de brats? 😉 drinkarna på klubbarna kostar ju 130kr st

Ja,man bunkrar ju upp på förfesten så man har blivit såpass packad att man bara behöver ta ett par öl för att underhålla fyllan halva natten.Billigt.fjolligt att ta taxi hem,kan väl ta buss som normala människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Freemason:

Oh fan, vad heter det stället??? Leta efter ett 5-ställe i fredags hehe. Var extra taggad

Men det är synd, jag brukar gå på ställen som är 20+, och ska ju på hemma fest så

Normalt är det ju inte allt för svårt att komma in men på nyår vill man inte riskera något med ett större sällskap osv.

http://www.doghouseboys.com/events/monday_bar_nyarsafton2008.asp
Image

Vet inte så mycket om den klubben, men det är på Münchenbryggeriet så det blir nog bra. Biljetterna kostar runt 300, men vad gör man inte för ett 5-ställe på nyår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Ja,man bunkrar ju upp på förfesten så man har blivit såpass packad att man bara behöver ta ett par öl för att underhålla fyllan halva natten.Billigt.fjolligt att ta taxi hem,kan väl ta buss som normala människor.

Jag vaknade i bussgaraget i fredags, och det gjorde jag helgen innan. Jag + buss = ingen bra idé. Så jag har haft lite tur nu att bli bjuden på taxi med vänner hehe 🙂 men jag håller med dig, det är dyrt också om man ska ut från stan till exempelvis nacka / värmdö.

XTYLE:

Normalt är det ju inte allt för svårt att komma in men på nyår vill man inte riskera något med ett större sällskap osv.

Nej exakt, men ett 0500 ställe är klockrent, iaf att ha som alternativ. Men jag tänkte kanske dra till "Pans" om dom har något speciellt, men jag ska ha ett par alternativ det här året tänkte jag. tack för tipset [y]


   
SvaraCitera

Freemason:

Jag vaknade i bussgaraget i fredags,

shit,hade fan fått panik om jag vaknat på bussgaraget eller nåt sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

shit,hade fan fått panik om jag vaknat på bussgaraget eller nåt sånt.

hehe, det var okey, hann precis innan dom skulle låsa, men det var bekvämt, bussgaraget ligger nära där jag bor så 🙂 men åkte frivarv in till slussen någon gång säkert


   
SvaraCitera

Alltså krogen på nyår är fan ångest? 🙁
"GOTT NYTT ÅR!!1" så står man där med massa randoms. Tycker du ska på hemmafest.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

hemmafest.

Det ska jag också ha!

Men har aldrig firat nyår på någon klubb så måste testareee


   
SvaraCitera

XTYLE:

Det ska jag också ha!

När hade du tänkt bjuda mig då?[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

När hade du tänkt bjuda mig då?

Kolla brevlådan närmsta dagarna.


   
SvaraCitera

XTYLE:

Kolla brevlådan närmsta dagarna.

Jag hatar dig.[sad]du lura mig angående centralen=du ska ha phett me spö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

gå ut på nyår?

känns inte det lite fail?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typlsd:

känns inte det lite fail?

Varför skulle det vara fail att gå ut på nyår? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Varför skulle det vara fail att gå ut på nyår?

Nyår är väl känt som hemmafesternas högtid?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typlsd:

Nyår är väl känt som hemmafesternas högtid?

Jag ska ha hemmafest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Jag ska ha hemmafest.

på en krog?


   
SvaraCitera