Aviseringar
Rensa alla

Klusterfuk


Ämnesstartare

Zapetta:

Äääääälskar den

hell yeah. bättre än Dr. Dre och Snoops Kush tycker jag

Zapetta:

ja för det mesta så är den awesome, det är han som får mig att lyssna på den här typen av musik Det är förövrigt Mousserande som är min sambo if you didn't know.

haha är han på riktigt? fint [confused] men bra det iaf, kul när folk delar med sig osv [bigsmile]

Zapetta:

Ah nice! Eminem ligger mig väldigt nära också. han kommer alltid var en av favoriterna.

gottans! [bigsmile] har för mig du sagt det tidigare med nångång också [smile] vad gillar du för annat då? för går vi efter det här bara så är din smak fantastisk ju [wink]

Zapetta:

HAHAHAHA
men ja jag skyller på trötthet

haha det gör du rätt i skulle jag tro. trötthet brukar framkalla knasighet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hell yeah. bättre än Dr. Dre och Snoops Kush tycker jag

Hold up, wait a minute, why the fuck is Akon in it?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hell yeah. bättre än Dr. Dre och Snoops Kush tycker jag

Ja, 'ven fast den också är jäähäävligt bra [love]

patrick bateman:

haha är han på riktigt? fint [confused]

Nää på skoj bara [confused]

patrick bateman:

gottans! [bigsmile] har för mig du sagt det tidigare med nångång också [smile]

Ja det har jag. Minns att vi pratade om detta förut då jag var mer aktiv än jag varit under senaste halvåret.

patrick bateman:

vad gillar du för annat då? för går vi efter det här bara så är din smak fantastisk ju [wink]

Hmm.. jadu.. jag vet nog inte om vi ska tala så högt om det ifall man går efter vad Mousserande tycker. Men ja, mycket svenskt just nu. Kapten Röd, Maskinen, Den svenska björnstammen, Timbuktu, Norlie & KKV, Ansiktet. och sen en hel del massa annat. Ääääälskar Sean Pauls senaste [love] Är väl mer egentligen för RnB än hiphop.

patrick bateman:

haha det gör du rätt i skulle jag tro. trötthet brukar framkalla knasighet

Indeed. med mig kan det dock gå väldigt överstyr med tanke på att jag redan är pretty crazy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mousserande:

Hold up, wait a minute, why the fuck is Akon in it?

[chocked] var du tvungen att säga Akon? jag hade gillat låten om den kom för 10 år sen och om Nate Dogg gjorde hooken

men Akon? AKON!? fyfan asså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Ja, 'ven fast den också är jäähäävligt bra

bara Akon som förstör! jag gillar inte Akon [sad]

Zapetta:

Nää på skoj bara

haha nu är jag confused

Zapetta:

Ja det har jag. Minns att vi pratade om detta förut då jag var mer aktiv än jag varit under senaste halvåret

jepp det det kommer jag med ihåg. var längesen

Zapetta:

Hmm.. jadu.. jag vet nog inte om vi ska tala så högt om det ifall man går efter vad Mousserande tycker.

haha ja man gör rätt i att passa sig

Zapetta:

Men ja, mycket svenskt just nu. Kapten Röd, Maskinen, Den svenska björnstammen, Timbuktu, Norlie & KKV, Ansiktet. och sen en hel del massa annat. Ääääälskar Sean Pauls senaste Är väl mer egentligen för RnB än hiphop.

haha okej bra, där går våra åsikter lite isär iaf knappt hört nåt av det där. jo det är klart, är ju mer RnB än hiphop. fast viss RnB kan ju vara nice, är dock inte jag så insatt i. efter hiphop så gillar jag typ grejer som metallica, rammstein, bruce springsteen och johnny cash

Zapetta:

Indeed. med mig kan det dock gå väldigt överstyr med tanke på att jag redan är pretty crazy.

haha kul ju! crazyhet och trötthet är en rolig mix


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

bara Akon som förstör! jag gillar inte Akon [sad]

Jag vet inte riktigt var jag står när det kommer till Akon. Hans röst är så jävla mixad vilket är ett stooort minus. Men ändå tycker jag att han gjort en del sköna låtar.

patrick bateman:

haha nu är jag confused

haha aww. We're a couple.

patrick bateman:

var längesen

Oja, i somras typ.

patrick bateman:

efter hiphop så gillar jag typ grejer som metallica, rammstein, bruce springsteen och johnny cash

Åhåååå bra där [love] Jag gillar alla du radade upp! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha kul ju! crazyhet och trötthet är en rolig mix

Haha ja det kan det verkligen vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Jag vet inte riktigt var jag står när det kommer till Akon. Hans röst är så jävla mixad vilket är ett stooort minus. Men ändå tycker jag att han gjort en del sköna låtar.

haha okej får också erkänna att vissa är okej [blush] men var fan längesen han gjorde nåt bra, på sistonde tycker jag bara han har gjort samma bullshit och att hans röst blivit värre [chocked]

Zapetta:

haha aww. We're a couple.

haha okej tror jag hänger med nu [smile]

Zapetta:

Oja, i somras typ.

haha ja det minns jag nu. jag hade verkligen inget att göra då och öste ut med skittrådar om all möjlig skit, tror det var massa snack i dem. eller så hittar jag på?

Zapetta:

Åhåååå bra där Jag gillar alla du radade upp!

haha fan vad nice ju! då verkar vi ha rätt bra musiksmak ändå då ju [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Haha ja det kan det verkligen vara.

men ack så farlig ibland [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha okej får också erkänna att vissa är okej [blush] men var fan längesen han gjorde nåt bra, på sistonde tycker jag bara han har gjort samma bullshit och att hans röst blivit värre [chocked]

ja det håller jag med om. han kör bara på samma spår och det blir ganska enformigt. Kom på nå nytt tack!

patrick bateman:

haha ja det minns jag nu. jag hade verkligen inget att göra då och öste ut med skittrådar om all möjlig skit, tror det var massa snack i dem. eller så hittar jag på?

nej du har så rätt så. jag brukade själv skapa en massa bullshit trådar. No lifer som man är [cool]

patrick bateman:

haha fan vad nice ju! då verkar vi ha rätt bra musiksmak ändå då ju [bigsmile]

ja vi har den bästa! [wink]

patrick bateman:

men ack så farlig ibland [no-no]

När?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

ja det håller jag med om. han kör bara på samma spår och det blir ganska enformigt. Kom på nå nytt tack!

ja det hade verkligen uppskattats

Zapetta:

nej du har så rätt så. jag brukade själv skapa en massa bullshit trådar. No lifer som man är

haha jepp har för mig det med. haha jag skyller alltid på att man har internet vart man än är, fan ska man göra liksom?

Zapetta:

ja vi har den bästa!

jippie! [bigsmile] tycker jag med [cute]

Zapetta:

När?

om man umgås med folk och har tråkig. då kan saker och ting urarta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja det hade verkligen uppskattats

Fast samtidigt så bryr jag mig inte så mycket då jag nästintill aldrig lyssnar på honom numera. Finns så mycket annat som ger så mycket mer [cute]

patrick bateman:

haha jag skyller alltid på att man har internet vart man än är, fan ska man göra liksom?

haha eller huuur! [bigsmile]

patrick bateman:

jippie! [bigsmile] tycker jag med [cute]

[bigcheers]

patrick bateman:

om man umgås med folk och har tråkig. då kan saker och ting urarta

Mycket möjligt ja. Jag brukar dock kunna få alla möjliga situationer att urarta [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Fast samtidigt så bryr jag mig inte så mycket då jag nästintill aldrig lyssnar på honom numera. Finns så mycket annat som ger så mycket mer

haha väl talat. stämmer verkligen precis [y]

Zapetta:

haha eller huuur!

exatcly!

Zapetta:

Mycket möjligt ja. Jag brukar dock kunna få alla möjliga situationer att urarta

haha nice, är ju ändå mer av en positiv egenskap än en negativ tycker jag. kan bli så stelt annars liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha nice, är ju ändå mer av en positiv egenskap än en negativ tycker jag. kan bli så stelt annars liksom

Ja jo det har du iofs rätt i [crazy] Så länge det inte urartar på fel sätt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha vad är conspiracynut för nåt? tror mdu får förklara det lite närmare. lyssna förresten på det där! åå jag är helt uppspelt nu!!

En man som hyser ett healthy distrust mot saker så som tex den officiella versionen av kennedymordet och 9/11. Tror jag har sett honom i någon Alex Jonesfilm

patrick bateman:

hahaha grymt namn!

Mm går med en försiktig vinst dock. [cool]


   
SvaraCitera