Aviseringar
Rensa alla

Kluven.. behöver råd!!


För att göra en lång historia kort...

Jag var otrogen (kysste en annan) för någon månad sedan mot min pojkvän jag snart varit tillsammans med i 2 år. Jag ångrade mig jättemycket efteråt och jag vet att jag var ett svin..

Det kändes som att jag "kom närmare" min pojkvän efter set som hände och det kändes som att det bara var han som jag ville ha.
Men nu har jag börjat tveka lite igen, jag kobbar nämligen med killen jag var otrogen med och vi håller kontakt med sms..
han verkar väldigt intresserad av mig och jag börjar känna att jag också kanske är det...

Det som är jobbigt är att jag byggt upp så mycket med min pojkvän, vi har börjat planera att flytta ihop och det känns som mitt liv redan är planerat...det känns ju bra, men ändå inte..
Jag är fortfarande ung och känner att jag inte skulle vilja vara så fast ibland, utan bara leva livet..

Jag vet inte vad som skulle hända om det blev något mer med den här andra killen, och frågan är om jag ska riskera mitt förhållande för att få reda på det..

Vad har ni för synpunkter på det här? jag behöver få lite att tänka på... det är så jävla svårt!


   
Citera

Gör som alla ytliga tjejer gör,välj den som är rikast och har störst kuk och snyggast så du kan skryta inför andra.

Men seriöst,d är ingen som kan ge synpunkter för dom inte vet hur du känner.


   
SvaraCitera

Antingen dissar du din pv först, för att sedan vara med den andra killen, eller så stannar du med killen du har. Inte så jävla svårt, lev livet eller bli en hemmafru, ditt val.


   
SvaraCitera

Tözen:

Gör som alla ytliga tjejer gör,välj den som är rikast och har störst kuk och snyggast så du kan skryta inför andra.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Tözen:

Gör som alla ytliga tjejer gör,välj den som är rikast och har störst kuk och snyggast så du kan skryta inför andra.

Men seriöst,d är ingen som kan ge synpunkter för dom inte vet hur du känner.

tror nog att båda ligger på samma nivå där ^^

Det handlar ju inte bara om hur jag känner, utan om vad som är "rätt" och "fel" vad jag Borde göra...

och om någon varit i en liknande situation så kanske den kan ge tips


   
SvaraCitera

Om du öht tvivlar på att flytta ihop med din pojkvän så är väl det tecken nog på att du inte är redo för det? Tycker du inte?


   
SvaraCitera

Tözen:

Gör som alla ytliga tjejer gör,välj den som är rikast och har störst kuk och snyggast så du kan skryta inför andra.

[love]


   
SvaraCitera

i miss you:

Men nu har jag börjat tveka lite igen, jag kobbar nämligen med killen jag var otrogen med och vi håller kontakt med sms..

Du kanske inte är monogam? 😀

i miss you:

Det som är jobbigt är att jag byggt upp så mycket med min pojkvän, vi har börjat planera att flytta ihop och det känns som mitt liv redan är planerat...det känns ju bra, men ändå inte..

Mål = krav. Krav är kasst.


   
SvaraCitera

Du har redan varit otrogen mot din pojkvän en gång nu. vad säger att du inte kommer göra samma sak mot honom igen?

en smart person sa en gång till mig:
en gång otrogen, alltid otrogen.


   
SvaraCitera

i miss you:

Vad har ni för synpunkter på det här?

i miss you:

leva livet


   
SvaraCitera

Jävla fitta du är om du försöker med han utan att göra slut med din kille först.

i miss you:

och frågan är om jag ska riskera mitt förhållande för att få reda på det..


   
SvaraCitera

SUKOF:

Om du öht tvivlar på att flytta ihop med din pojkvän så är väl det tecken nog på att du inte är redo för det? Tycker du inte?

jo de e ju de jag e rädd för, samtidigt som jag ändå vill vara med honom..

Zoxe:

Du har redan varit otrogen mot din pojkvän en gång nu. vad säger att du inte kommer göra samma sak mot honom igen?

en smart person sa en gång till mig:
en gång otrogen, alltid otrogen.

Jag tror att det stämmer ganska bra... Om jag ska leva hela livet med honom som det var planerat så känns det ju inte så bra att jag efter bara 2 år känner så här..

Samma sak hände med mitt ex, så jag tror det ligger något i det där.. men jag tänker att om jag verkligen träffar "den rätta" så borde jag inte behöva söka spänning hos andra..


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Jävla fitta du är om du försöker med han utan att göra slut med din kille först.

sa jag det eller?

Nej!


   
SvaraCitera

i miss you:

Samma sak hände med mitt ex, så jag tror det ligger något i det där.. men jag tänker att om jag verkligen träffar "den rätta" så borde jag inte behöva söka spänning hos andra..

"den rätta" existerar inte, enligt mig.

är det bara spänning du är ute efter så gäller det att inte låta sitt förhållande fasta i vardagen.


   
SvaraCitera

i miss you:

sa jag det eller?

Nej!

Jag tolkade det så.


   
SvaraCitera