Aviseringar
Rensa alla

Kluven.. behöver råd!!


Zoxe:

"den rätta" existerar inte, enligt mig.

är det bara spänning du är ute efter så gäller det att inte låta sitt förhållande fasta i vardagen.

Jag har trott på det, tills nu... eller jag vet inte, jag tror att man kan träffa någon som man vill och kan spendera resten av livet med.

Jag tror att det är spänningen jag söker, och jag vet att vårat förhållande har "fastnat i vardagen" vilket vi gjort mycket för att försöka ändra på, men utan resultat tydligen..


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Jag tolkade det så.

det jag menade var om jag verkligen ska riskera det förhållande jag har för någon som jag knappt känner..

Riskera = Göra slut
annars kunde jag ju lika gärna varit otrogen igen och aldrig låta honom få veta det, men jag skulle aldrig kunna gå och hålla inne på något sådant.


   
SvaraCitera

i miss you:

Riskera = Göra slut
annars kunde jag ju lika gärna varit otrogen igen och aldrig låta honom få veta det, men jag skulle aldrig kunna gå och hålla inne på något sådant.

Det finns väl ingen 'risk', när det handlar om att göra slut, tänkte jag.

Men men, det verkar ju onekligen som att du inte är nöjd med ditt nuvarande förhållande.


   
SvaraCitera

i miss you:

Jag har trott på det, tills nu... eller jag vet inte, jag tror att man kan träffa någon som man vill och kan spendera resten av livet med.

ja, man kan nog träffa någon man vill spendera resten av sitt liv med, såklart.

i miss you:

Jag tror att det är spänningen jag söker, och jag vet att vårat förhållande har "fastnat i vardagen" vilket vi gjort mycket för att försöka ändra på, men utan resultat tydligen..

man kan göra mycket åt det. Ni ska uppenbarligen inte flytta ihop än. för då blir det ännu mer vardagligt. Bara ett litet gulligt sms kan räcka ibland.


   
SvaraCitera

i miss you:

jag kobbar

Betyder? [tard]
Från vilken del av landet kommer det ordet?

i miss you:

Vad har ni för synpunkter på det här? jag behöver få lite att tänka på... det är så jävla svårt!

Låter som om du inte är riktigt redo att stadga dig... Eller så kanske du bara är rädd. [sad]


   
SvaraCitera

Vad du än gör så var inte otrogen. Du kan åtminstone vara lite schysst och göra slut med din pojkvän innan du börjar strula med den andra snubben (som säkert är ett svin och bara vill knulla runt). [no-no]


   
SvaraCitera

Tözen:

Gör som alla ytliga tjejer gör,välj den som är rikast och har störst kuk och snyggast så du kan skryta inför andra.

tjejer är fan hemska [cry]


   
SvaraCitera

Janbananberg:

tjejer är fan hemska

Jag va inte seriös. :S


   
SvaraCitera

Tözen:

Jag va inte seriös. :S

vi säger så va? [wink]


   
SvaraCitera

sånt här gör mig sur. Varför i helvete måste ni göra så. Gör slut med pojkvännen nu.


   
SvaraCitera

Janbananberg:

tjejer är fan hemska [cry]

det är faktiskt sant. fast killar är inte mycket bättre. [cute]

människor är svin. [mad]


   
SvaraCitera

Zoxe:

människor är svin.

yeees [smile]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Det finns väl ingen 'risk', när det handlar om att göra slut, tänkte jag.

Men men, det verkar ju onekligen som att du inte är nöjd med ditt nuvarande förhållande.

Jo för om det av någon anledning inte skulle funka med den andra så gjorde jag ju ett dåligt val som inte försökte lösa det jag redan hade.

Zoxe:

man kan göra mycket åt det. Ni ska uppenbarligen inte flytta ihop än. för då blir det ännu mer vardagligt. Bara ett litet gulligt sms kan räcka ibland.

Tror problemet är att det kommer allldeles för många "söta sms" vi spenderar nästan varje dag med varandra och därför har vi tröttnat.. eller jag iallafall. Han talar om hur mycket han älskar mig hela tiden och jag sitter och funderar över de här skiten...känns inte riktigt rätt..

Vi behöver lite mer distans, det vet jag.. men ändå så finns ju dom här tankarna att få prova något nytt.. jag skulle vilja ta en paus och försöka "hitta mig själv" och vad jag vill göra.. vet inte om de skulle kunna vara den bästa iden men kanske..

Myksa:

Betyder? [tard]
Från vilken del av landet kommer det ordet?

Jobbar, skulle det stå 😛 vilket innebär att jag kommer träffa på honom vare sig jag vill eller inte.. han är svår att undvika alltså.....

Myksa:

Låter som om du inte är riktigt redo att stadga dig... Eller så kanske du bara är rädd. [sad]

Tror jag behöver fatta det här beslutet innan något annat..

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vad du än gör så var inte otrogen. Du kan åtminstone vara lite schysst och göra slut med din pojkvän innan du börjar strula med den andra snubben (som säkert är ett svin och bara vill knulla runt). [no-no]

Nej jag kan inte leva med att hålla det hemligt för honom och jag tror inte att han skulle bli så glad om jag varit otrogen IGEN med SAMMA kille [shake]

En paus känns som det bästa.. men jag vet att jag kommer vilja träffa den här andra killen då.. vilket troligtvis gör allting ännu mer komplicerat..


   
SvaraCitera

i miss you:

Nej jag kan inte leva med att hålla det hemligt för honom och jag tror inte att han skulle bli så glad om jag varit otrogen IGEN med SAMMA kille [shake]

i miss you:

En paus känns som det bästa.. men jag vet att jag kommer vilja träffa den här andra killen då.. vilket troligtvis gör allting ännu mer komplicerat..

Asså you're nut.

Befinn dig i din pv situation och han i din. Hur skulle du känna dig? Hur skulle du reagera? OSV.

Om du har lovat tidigare att de inte skulle hända igen. Det är bara att göra slut. Du kan inte ens hålla dina löften isf.


   
SvaraCitera

Trasdockorna:

Befinn dig i din pv situation och han i din. Hur skulle du känna dig? Hur skulle du reagera? OSV.

Om du har lovat tidigare att de inte skulle hända igen. Det är bara att göra slut. Du kan inte ens hålla dina löften isf.

Ja ingen vill väl befinna sig i en sån situation som han gör nu de fattar jag med, men man måste ju gå efter sina känslor.

Jag har det jävligt svårt jag med eftersom jag inte vet vad jag känner..

Och det blir ännu jobbigare när han hela tiden talar om hur mycket jag betyder för honom och sånt.. jag vet inte vad jag ska säga tillbaka.. jag vill ju inte ljuga heller..


   
SvaraCitera