Aviseringar
Rensa alla

Kluven tjej behöver tips på speldator!


vafaen:

Pfft, det löser sig nog.

Tro mig, om något pajar kommer det vara jävligt jobbigt om du köper komponenter från olika företag och dessutom inte har kunskap nog att fastställa vad som är trasigt. Jag har byggt datorer i 6 år men det är inte alltid så lätt, och att lyssna blint på folk som säger köp det här köp det här när de inte ens räknar med operativsystem och hårddisk i priset är inte det smartaste man kan göra.

Men det är dina pengar så vill du lyssna på tards så fine.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

hårddisk brukar underlätta

OS då? Det dyra med kråksången.. [sad]


   
SvaraCitera

vafaen:

På den skulle jag vilja kunna spela Sims 3 () med högsta grafik etc.

det kan du nog göra med vilken nyare laptop som helst, inget du behöver en "speldator" för ^^


   
SvaraCitera

S3ON:

OS då?

TPB


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

hårddisk brukar underlätta

Sant. Visste att jag hade glömt något.


   
SvaraCitera

mrman:

http://www.inet.se/kundvagn/visa/2399588/2012-10-08

Nu är det väl att utnyttja SweC-rabatten negativt när vi inte vet om TS är medlem. [sad]

mrman:

TPB

Fungerar dessa crackade versioner bra verkligen med alla funktioner i Windows?


   
SvaraCitera

mrman:

http://www.inet.se/kundvagn/visa/2399588/2012-10-08

bästa förslaget hittills men tror du verkligen en simsspelare behöver en sådan burk?


   
SvaraCitera

S3ON:

Nu är det väl att utnyttja SweC-rabatten när vi inte vet om TS är medlem.

Man kan utnyttja den utan att vara medlem [wink]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Jag har byggt datorer i 6 år men det är inte alltid så lätt, och att lyssna blint på folk som säger köp det här köp det här när de inte ens räknar med operativsystem och hårddisk i priset är inte det smartaste man kan göra.

It's not rocket science x) Aldrig haft problem och det är absolut inte komplicerat. Vet inte vad du gnäller om. Sen ifall en enstaka komponent är trasig så är det inte så förbannat svårt att ta reda på vad som är trasigt och sen får man en ny ifall man sparat kvittot. OS skaffar man övrigt bara en piratkopia eller ifall man pluggar genom sin skola. Inte så värst svårt.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

bästa förslaget hittills men tror du verkligen en simsspelare behöver en sådan burk?

Nej men det finns prestanda som heter duga [bigsmile]
Har själv en ännu vassare dator som surfdator xD


   
SvaraCitera

mrman:

Man kan utnyttja den utan att vara medlem

Man kan, ja. Men helst av allt vill väl SweC ha sanna medlemmar för alla som utnyttjar deras rabatt? Tycker man är skyldig att registrera som en form av respekt jag! [wink]


   
SvaraCitera

S3ON:

Man kan, ja. Men helst av allt vill väl SweC ha sanna medlemmar för alla som utnyttjar deras rabatt?

Frakten kostar typ 60 spänn annars och köper du en dator för 6000kr är inte 60 kr någonting som Inet går i konkurs för. Finns goda marginaler för dom.


   
SvaraCitera

mrman:

Frakten kostar typ 60 spänn annars och köper du en dator för 6000kr är inte 60 kr någonting som Inet går i konkurs för. Finns goda marginaler för dom.

Men det handlar inte om deras förluster, mer som en tacksamhet att visa i form av registrering. [smile]


   
SvaraCitera
vafaen
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

simsspelare

Spelar mer än bara Sims, har testat på Skyrim, Assassin's Creed, Diablo och sådant, men min dator pallar inte dem. Den klarar knappt av Minecraft... 🙂


   
SvaraCitera