Aviseringar
Rensa alla

kmr jag få gifta mig med --->Megan Fox


Ämnesstartare

Tycker att Megan Fox var så mycket snyggare innan alla ingrepp i ansiktet Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: han hatar säkert o spela den eftr alla dessa år elr så kanske inte..

nä men de va ja som spelade allt själv o sen spela jag fel o drak öl istället o det gillade han iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: 😀 d fins sex vidjo på henne på inrnet xDD

vågar inte titta på porr fö då blir ja konstig igen Rodnar
jag vill hålla om min tjej från shameless LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Tycker att Megan Fox var så mycket snyggare innan alla ingrepp i ansiktet

typiskt dig o komma med en så hemsk åsikt!!!11 Gråter

POPKORN: nä men de va ja som spelade allt själv o sen spela jag fel o drak öl istället o det gillade han iaf

verkar va en toppen kille ju!

Fasiken: vågar inte titta på porr fö då blir ja konstig igen 
jag vill hålla om min tjej från shameless

vad heter hon???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: vad heter hon???

emmy lalalala Rodnar hon e jättefin o bästa kvinnan ja sett förutom honolulu då

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: verkar va en toppen kille ju!

ja o nu ska han gifta sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är hon Snygg

ja vill gifta med en blond tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: typiskt dig o komma med en så hemsk åsikt!!!11

Bara ärlig Rodnar hade jag fått gifta mig med en kvinnlig kändis (känns lite konstigt att skriva så för egentligen vill jag bara gifta mig med min pojkvän men i alla fall...) så hade jag valt Mila Kunis, så fin och vacker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thora Birch ska jag gifta mig med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Mila Kunis

mm hon e oxo fin hon kmr efter emmy och honolulu Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: Thora Birch

Hora Bitch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: emmy lalalala  hon e jättefin o bästa kvinnan ja sett förutom honolulu då

googlade emmy nu gillar oxo henne!!!!!! sjukt sympatisk härligt utseende ^_^ sluta säg att honolulu är fett snygg osv hon får för bra sjförtroende då Arg

POPKORN: ja o nu ska han gifta sig

cööörkle of life

ennie: är hon Snygg

ja vill gifta med en blond tjej

vet inte men andra tkr det iaf

FruLiten: Bara ärlig  hade jag fått gifta mig med en kvinnlig kändis (känns lite konstigt att skriva så för egentligen vill jag bara gifta mig med min pojkvän men i alla fall...) så hade jag valt Mila Kunis, så fin och vacker.

hon verkar lite för ytlig som person typ men det är kanske bara för att hon spelar sånna roller 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: googlade emmy nu gillar oxo henne!!!!!! sjukt sympatisk härligt utseende ^_^ sluta säg att honolulu är fett snygg osv hon får för bra sjförtroende då

jaaaaaa Hjärta hon ser helt underbar ut o ja gillar hennes karaktär i shameless så jättemycket LedsenHjärta nee honolulu e inte snygg , vacker vacker e hon. Rodnar bara bra att hon får jättemycket självförtroende o blir stark kvinna o vågar ta de hon vill ha i livet RodnarHjärta
LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: hon verkar lite för ytlig som person typ men det är kanske bara för att hon spelar sånna roller

hehe tycker Mila Kunis brukar ha assköna roller, typ som i 70's show Mycket glad


   
SvaraCitera
reben

Rävpojken: tack för du berätta hur man googlar får svar på alla mina frågor nu!

hihi inga problem, ja kan mkt så bara fråga


   
SvaraCitera