Aviseringar
Rensa alla

knakande huvud


Ämnesstartare

isola:

Fast vill ju ha en doktor.

aha men fråga henne ändå de brukar kunna fixa

du kanske har en vaxpropp?

RadioAktivMakaron:

Gör det! Har det hållit på länge eller började det nyligen?

typ tre dagar i rad.. haft någon gång tidigare vill jag minnas. hade lite yrselsymptom igår också vet inte om det kan ha med det att göra, löser sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aha men fråga henne ändå de brukar kunna fixa

du kanske har en vaxpropp?

Ja, ska fråga.
Tror inte. Fast man vet ju aldrig. Har inte haft innan, så det vore ju en upplevelse kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tror inte. Fast man vet ju aldrig. Har inte haft innan, så det vore ju en upplevelse kanske.

aaa.. annars brukar jag ofta få sådant där.. vad hetere.. när man hör sämre på ena örat när man har feber


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa.. annars brukar jag ofta få sådant där.. vad hetere.. när man hör sämre på ena örat när man har feber

Öroninflammation/örsprång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Öroninflammation/örsprång?

vettefan.. känns jättemycket som att det finns ett ord för det men har glömt bort det nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vettefan.. känns jättemycket som att det finns ett ord för det men har glömt bort det nu

hahah åh känns som att vi har en 80+diskussion [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hahah åh känns som att vi har en 80+diskussion

alltså isola vi är över 20 this is it [crazy] seriöst jag har börjat fått assämre minne på allvar.. var skönt som tonåring alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

alltså isola vi är över 20 this is it [crazy] seriöst jag har börjat fått assämre minne på allvar.. var skönt som tonåring alltså

Mm, nu går det nerför. [sad]
Känns som att man borde lura någon att gifta sig med en nu, så att man inte bara har bottenskrap att välja mellan sen när man är ännu skruttigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Känns som att man borde lura någon att gifta sig med en nu, så att man inte bara har bottenskrap att välja mellan sen när man är ännu skruttigare.

vadå vad mostäger att du träffar drömPrInZeN nudå? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vadå vad mostäger att du träffar drömPrInZeN nudå? [wink]

Ja, kanske. Eller vet inte. Borde annonsera ut mig själv på Blocket innan det är försent. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja, kanske. Eller vet inte. Borde annonsera ut mig själv på Blocket innan det är försent.

tror du man får det?? annars kan man ju sälja en dammsugare och ha massa bilder på sig när man posar med den och typ "om du betalar det dyrare priset får du något på köpet[wink][wink]" hihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tror du man får det?? annars kan man ju sälja en dammsugare och ha massa bilder på sig när man posar med den och typ "om du betalar det dyrare priset får du något på köpet[wink][wink]" hihi

hahahah <3
Fast man får hoppas att det inte är någon gammal tant som köper, men då säger man att den är såld iof. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast man får hoppas att det inte är någon gammal tant som köper, men då säger man att den är såld iof.

haha ja eller så får man en extra mormor [love] vore inte helt fel

typ när jag sökte lägenhet så fick jag ett mail av en kille som skrev:

"Hejsan har en stor lägenhet i centrala -------. Söker inneboende dåjag jobbar utomlands stora delar av året. Vet inte om det är intressant?Hör av dig per mail"

jag svarade:

"Hej!

Det kan vara intressant. Hur mycket skall jag betala i hyra isånnafall?

Mvh -------"

han svarade:

"hej antingen 3000 kr per månad eller annan lösning och 1500 per månad?"

AHAHAHA. annan lösning liksom.. och han skrev inget om lösningen heller [rolleyes] svarade inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

haha ja eller så får man en extra mormor [love] vore inte helt fel

Nä iof, hon kanske har giftasvuxna barnbarn.

Lounge fact:

AHAHAHA. annan lösning liksom.. och han skrev inget om lösningen heller [rolleyes] svarade inte

Hahaha du skulle ha frågat vad den andra lösningen var. Fast det är väl få som skulle skriva ut "suga kuk/ingå i mitt harem/kissa på mig/smuggla droger" i mail kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det knakar kanske av fullhet[cute]


   
SvaraCitera