Aviseringar
Rensa alla

Knark..coolt eller inte?


Ämnesstartare

Hej:).
Eftersom många på detta forumet är knarkare...håller på med knark...droger...drogmissbrukare...knarkare...så kommer en fundering. Dem alla termer för knarkning säger att man håller på med knark för att verka cool...att dem som knarkar försöker göra upp en bild att vara cool...och då kommer funderingen, hur cool är det egentligen att knarka? Jag är emot knark...men jag tycker det är coolt. Funderingen är på en skala från 1 till 10. Jag tycker det är svårt att avgöra...hur det är egentligen. Därför får ni hjälpa mig fylla i med era svar:).
Snälla ingen mobbing eller trakkaserier i den här tråden, bara för man är knarkare eller kraftig så förtjänar man inte att bli utstött...


   
Citera
Ämnesetiketter

Haha juste du är ju trakasserier-trollet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det värsta jag vet är tjockisar som inte knarkar. det är det ocoolaste som finns. fy!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knark är inget coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag använder i alla fall knark enbart för att vara cool och för att det är coolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

antrax:

Drogpåverkad 21-åring bajsade på polisman

Den där killen kan inte ha haft alla hemma [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

10. Knark är brutalt coolt och väldigt intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla som knarkar är coola. Se på alla kändisar som knarkar och all cool musik som är knarkinspirerad bara! Ingen tvekan om saken - det är coolt med knark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera