Aviseringar
Rensa alla

Knarka på nyår?


Ämnesstartare

Alkohol iaf. Förutom det får vi se.


   
SvaraCitera

Nya planer! Jag och lishaa ska tydligen sila en jävla massa på nyår [party]


   
SvaraCitera

Det kan bli LSD eller 4-HO-MET men antagligen någon öl eller så och lite mysfest.


   
SvaraCitera

Jag firar jul i USA i år så kommersialism är väl svaret på din fråga


   
SvaraCitera

ska supa


   
SvaraCitera

Beror på var jag hade tänkt fira nyår någonstans. Finns något kvar av kakan så blir det nog en röka.


   
SvaraCitera

Har lagt av med droger eller i vart fall tagit ett mycket lååångt uppehåll. Blir troligen bara ett glas glögg o ett glas skumpa på nyårsafton.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hänskapt:

man brukar mena psykoaktiva droger när man säger knark

Så du menar att speed o horse inte är knark? GHB är något du kan ge "lillbrorsan" som går på dagis?


   
SvaraCitera

Hänskapt:

man brukar mena psykoaktiva droger när man säger knark, och jag tycker att steroider inte har med droger att göra öht

Ethanol, also called ethyl alcohol, pure alcohol, grain alcohol, or drinking alcohol, is a volatile, flammable, colorless liquid. It is a psychoactive drug, best known as the type of alcohol found in alcoholic beverages and in modern thermometers.

[confused]

Knark brukar mest ha att göra med dess lagliga status att göra. Om det är olagligt så är det knark, om det är lagligt så är det bara en drog.

Fast sen så gillar jag att klumpa in alkohol i knark också, så jag säger inte att du har fel i att använda begreppet på annat sätt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte det.


   
SvaraCitera

TheSpookyMan:

Så du menar att speed o horse inte är knark? GHB är något du kan ge "lillbrorsan" som går på dagis?

tror du på allvar att jag inte vet att "speed o horse" är narkotika? sen vill jag också påpeka att man är minst lika medveten om de drogernas rus... att de också drogar kroppen innebär inte att hjärnan inte tycker det är nice att bli drogad
och här kommer det viktiga, det du missförstod: när man säger knark syftar man oftast på droger som tas i syfte att ha det nice... steroider som bara ändrar metabola funktioner i kroppen har ingenting med berusning att göra, förutom möjligtvis den "kick" man får av att "oj, vilken nice kropp jag fick", vilket dessutom är subjektivt

om du inte redan visste det och skrev bort dig totalt i all förvirring, så får man faktiskt ett rus av amfetamin, heroin och GHB

Mawns:

läs ovan angående vad jag skrev
annars har du självklart helt rätt i att det inte måste vara knark för att vara en drog
finns även en öl som heter knark så du har nog rätt på alla punkter [bigcheers]


   
SvaraCitera

thcl:

för mig själv blir det nog mdpv/methe/mephe/tjo/ladd vet dock inte vilken ^^

Ta allt så får du ett jätte härligt nyår. 🙂

Blir kanske cannabis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig i livet.


   
SvaraCitera

syra beroende på omständigheterna. annars cannabis.


   
SvaraCitera

Ofta man planerar att knarka. Det händer om man har lust? [confused]


   
SvaraCitera

blir väl nån joint på efterfesten!


   
SvaraCitera