Aviseringar
Rensa alla

knarkdagboken den nya censurerade versionen!


Kid+Ink+-+The+New+Generation+Lyrics.jpg


   
SvaraCitera
Draug

rullarimmidimmaskum


   
SvaraCitera

Magic mushrooms är roliga. Mycket glad

Thai_magic_mushroom.png

Bilden visar THAI MAGIC MUSHROOM Cool


   
SvaraCitera

påminner om mögel, till utseendet


   
SvaraCitera

Jag vill vara med! Jag tuggade på en sak, sen minns jag inte så jätte mycket men jag nyktrade till på akuten. Kids, don't do drugsIcke! 


   
SvaraCitera

Kids, don't do pugs!


   
SvaraCitera

Pug.jpg


   
SvaraCitera
Draug

Obscured by Clouds: Bilden visar THAI MAGIC MUSHROOM

roliga kan de vara jo 😉 men man ska ha en jävulens respekt för dom! inte överdosera o så, då kan det bli en tripp rakt ner i helvetet om det vill sig illa :S


   
SvaraCitera

Obscured by Clouds:
Magic mushrooms är roliga. Mycket glad

Thai_magic_mushroom.png

Bilden visar THAI MAGIC MUSHROOM Cool

Så skön.. Synd att det inte går knulla den.


   
SvaraCitera

Draug: roliga kan de vara jo 😉 men man ska ha en jävulens respekt för dom! inte överdosera o så, då kan det bli en tripp rakt ner i helvetet om det vill sig illa :S

Man ska nog veta vad man sysslar med. Sedan misstänker jag faktiskt att alla jävla syntetiska droger som säljs via nätet är miljoner gånger farligare än vad ex svampar och droger från växtriket är. Utom naturligtvis Spikklubba, Bolmört, Belladonna och vissa svampar som växer i Sverige som exempelvis den vita flugsvampen som är dödlig.

Men svamparna som någon visade bild på är nog tämligen ofarliga.

Sedan kan man ju naturligtvis ha olika uppfattningar om hur dessa "hallucinogena psykoaktiva" droger påverkar psyket. Det finns de som ser en ruskig skräckfilm en gång och sedan har mardrömmar resten av livet.   Tumme ned


   
SvaraCitera
Draug

TOR: Men svamparna som någon visade bild på är nog tämligen ofarliga.

Svamparna på bilden är av sorten thai och är en av de starkaste svampsorterna inom kategorin magicmushroom. Man ska ha rejäl respekt för dom, det är verkligen inget man ska ta om man är oerfaren inom området, du kan fastna i parallella verkligheter och glömma bort vart du är och vem du är. Så ett riktigt starkt psyke krävs för att klara av de här svamparna. Jag och en polare odlade faktiskt just såna där under en tid, och vi underskattade dom på tok för mycket och det resulterade i en lite tråkig historia, men den ska jag inte ta upp nu. Det jag vill säga om dem är att det är en skitstark psykedelisk svamp helt enkelt.

TOR: Man ska nog veta vad man sysslar med. Sedan misstänker jag faktiskt att alla jävla syntetiska droger som säljs via nätet är miljoner gånger farligare än vad ex svampar och droger från växtriket är. Utom naturligtvis Spikklubba, Bolmört, Belladonna och vissa svampar som växer i Sverige som exempelvis den vita flugsvampen som är dödlig.

Enligt min erfarenhet så kommer det absolut bästa och faktiskt minst farliga ifrån växtriket. (Finns några få undantag dock) men rent generellt föredrar jag det som naturen har skapat för egen maskin. Det växer ju faktiskt lite roliga saker vilt i sverige också, toppslätskivlingen t.ex är ju ganska populär framåt höstkanten när den frodas på sina favoritplatser. Enligt min egen smak så är toppisar lite för svaga för just mig, men jag har ändå lite nostalgi kring den svampen då det var den första jag tog i psykedelisk väg.

TOR: Sedan kan man ju naturligtvis ha olika uppfattningar om hur dessa "hallucinogena psykoaktiva" droger påverkar psyket. Det finns de som ser en ruskig skräckfilm en gång och sedan har mardrömmar resten av livet. Tumme ned

Alla påverkas vi olika av hallucinogena/Psykedeliska preparat, så det finns ju inga garantier för hur man kommer reagera på förhand. Vissa kanske har den bästa och mest insiktsfulla upplevelsen i hela sitt liv, medans andra kan snedtrippa totalt och få den allra värsta upplevelsen i hela sitt liv. Så man bör helt klart ta sig i akt innan man testar och ta sig en funderare innan om man verkligen har psyke till att klara av det och om det är värt risken.


   
SvaraCitera

du vet väl att man kan justera styrkan på trippen genom att ändra dosen? thaisvamparna är inte en starkare drog än toppisar, de har bara högre koncentration av aktiva ämnen så att mindre mängd behövs för samma effekt. 


   
SvaraCitera

jävlar vilket kallprat ni kör nu förresten 😀


   
SvaraCitera

gäller inte ta för mkt då kan allt sprängas


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill:
du vet väl att man kan justera styrkan på trippen genom att ändra dosen? thaisvamparna är inte en starkare drog än toppisar, de har bara högre koncentration av aktiva ämnen så att mindre mängd behövs för samma effekt. 

hora


   
SvaraCitera