Aviseringar
Rensa alla

knarkhundar - krut?


Ämnesstartare

Tidigare idag hände en drogrelaterad sak i min skola.

Tror ni att polisen kommer gå runt med narkotika hundar vid alla skåp i skolan nu?

Kan narkotikahundar känna igen krutlukt? för jag har ca 100st smällare i mitt skåp, och några av dom kan säkert ha läckt ut lite krut när jag lägger skolböcker osv på domOM dom hittar smällare varav den största sorten är 2g flashpowder, vad tror ni kommer hända då? alla av smällarna är olagliga i sverige också.. 

Några frågor som jag vill ha svar på!:)


   
Citera
Ämnesetiketter

Ta bort dom då.


   
SvaraCitera

Ta hem det.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

hundarna är vanligtvis tränade även för krut och dylikt, så bedömer chansen att ditt skåp markeras som hög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Ta bort dom då.

men polisen har vart där sen typ klockan 15.00, dessutom låst på skolan nu. jag hade försökt ta med det efter skolan men de va ju poliser här och där. och jag hadde ingen väska så dom skulle nog märka om jag har 100 smällare i fickan när jag går därifrån. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
hundarna är vanligtvis tränade även för krut och dylikt, så bedömer chansen att ditt skåp markeras som hög.

:S :S fan också!


   
SvaraCitera

Du är körd, raka vägen till finkan bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Du är körd, raka vägen till finkan bara.

inte myndig:P går i högstadiet.men vad kan hända utom att dom beslagtar, kanske husransakan (där dom kommer hitta 1500+ till och större).är det stor risk att dom ens kommer gåmed hund genom alla korridårer, förmitt skåp är i ett snnat hus och helt annan våning än dom knarkandes skåp


   
SvaraCitera

kuddenärmjuk: inte myndig:P går i högstadiet.men vad kan hända utom att dom beslagtar, kanske husransakan (där dom kommer hitta 1500+ till och större).är det stor risk att dom ens kommer gåmed hund genom alla korridårer, förmitt skåp är i ett snnat hus och helt annan våning än dom knarkandes skåp

De kommer nog mest tala med dina föräldrar och fråga vart dina smällare kommer från.
Och ja de kan mycket väl gå genom hela skolan ty det går ganska fort.

Det är dock omöjligt för oss att förutse.


   
SvaraCitera

japp du är körd 50 år i ungdoms fängelse 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

De kommer nog mest tala med dina föräldrar och fråga vart dina smällare kommer från.
Och ja de kan mycket väl gå genom hela skolan ty det går ganska fort.

Det är dock omöjligt för oss att förutse.

hoppas det är så som du säger, för mina föräldrar är medvetna om att jag har massa smällare och min bror beställer åt mig


   
SvaraCitera

Hundarna är tränade för att känna lukt för droger, ej ktrut.


   
SvaraCitera

Macktorsken:
Hundarna är tränade för att känna lukt för droger, ej ktrut.

dom kan känna krutet endå


   
SvaraCitera

FNÖ:

dom kan känna krutet endå

Kan dom säkerkugrn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så, puh lyckades ta med allt idag.       

Polisen har inte gått igenom med hund:) om det är krutrester kvar som hund kan reagera på (om dom överhuvudtaget ska sniffa runt) så kan jag väll säga att jag hade en tigerraket i väskan som hade gått sönder el. liknande


   
SvaraCitera