Aviseringar
Rensa alla

knarkhundar - krut?


Vad ska du med så mycket smällare till? Sätta i rektorns postlåda och smäll av?


   
SvaraCitera

Frågan är varför du har så mycket smällare? 1500 hemma hos dig låter en aning mycket. Det blir livstids fängelse för dig Blink


   
SvaraCitera

vad ska du göra med smällarna ens ????


   
SvaraCitera

jävla idiot du kan väl inte ha en massa smällare i skolan heller, hur jävla kul blir det om det bryter ut en brand...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Vad ska du med så mycket smällare till? Sätta i rektorns postlåda och smäll av?

Effektivt när man vill ha närkontakt med securitas;) <---- (SKÄMT)Men det är kul att ha, smälla i stan ibland.

ninjafarfar:
Frågan är varför du har så mycket smällare? 1500 hemma hos dig låter en aning mycket. Det blir livstids fängelse för dig Blink

Pyrotechnik ftw!;) nja men jag gillar smällar.:)

stereo total:
vad ska du göra med smällarna ens ????

Blivande_japan:
jävla idiot du kan väl inte ha en massa smällare i skolan heller, hur jävla kul blir det om det bryter ut en brand...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
jävla idiot du kan väl inte ha en massa smällare i skolan heller, hur jävla kul blir det om det bryter ut en brand...

glömde svara på dethär. OM det skulle börja brinnaTROR jag inte att det skulle bli så extremt att stubiner tänds på i kartonger, i mettalskåp, i sten/tegel hus.
Men OM det skulle hända skulle det vara större problem än några smällar, tjut och ett buckligt skåp. det är inte direkt 100+ cipolla 120g jag har i skåpet.


   
SvaraCitera

kuddenärmjuk:

glömde svara på dethär. OM det skulle börja brinnaTROR jag inte att det skulle bli så extremt att stubiner tänds på i kartonger, i mettalskåp, i sten/tegel hus.
Men OM det skulle hända skulle det vara större problem än några smällar, tjut och ett buckligt skåp. det är inte direkt 100+ cipolla 120g jag har i skåpet.

jävligt korkat att ha den typen av saker med till skolan oavsett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jävligt korkat att ha den typen av saker med till skolan oavsett.

Det är din åsikt ja


   
SvaraCitera

kuddenärmjuk: Det är din åsikt ja

Det är varje vettig persons åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Det är varje vettig persons åsikt.

Varför ska vi ha vassa bestick när vi äter? man kan spätta folk med dom 


   
SvaraCitera

kuddenärmjuk:

Det är din åsikt ja

Knarko:

Det är varje vettig persons åsikt.


   
SvaraCitera

kuddenärmjuk: Varför ska vi ha vassa bestick när vi äter? man kan spätta folk med dom

Vettiga personer vet att man inte ska göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Vettiga personer vet att man inte ska göra det.

Men alla är ju inte vettiga


   
SvaraCitera

Hundarna kan absolut känna doften och markera på krut. Min pappa va hundförare så är uppväxt med 4 stycken schäfrar som användes även vid sökning av dvs saker. 

Allt beror på vad hunden är inlärd på att markera. Vissa hundar är lärda att bara markera på narkotika. Vissa har lite allt möjligt inlärt. 


   
SvaraCitera

kuddenärmjuk:

Men alla är ju inte vettiga

Även om folk inte är vettiga så är många smarta nog att kunna skilja på vad som är rätt och fel.


   
SvaraCitera