Aviseringar
Rensa alla

Knarko ang. "ska träffa borgeus"


Ämnesstartare

Så du skulle inte låst tråden om det inte vore för att det blev en diskussion om mobbning? Du skulle låtit den varit kvar med alla elaka kommentarer, antar jag? Är inte DET en väldigt rimlig anledning att låsa tråden, kränkningar? Varför var den då inte låst?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

(gå inte upp i taket nu[sad])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror den blev låst av pajkastningen mot slutet, "håll käft" och den där fina motfrågan. Tror det gjordes bara för att det inte skulle eskalera och flera skulle ta till sandlådebeteendet. Är iafl. vad jag tror. Om en börjar så hakar minst en till på i 9 av 10 fall. Sen en till. Sen en till. Och så har en diskussion helt plötsligt blivit till en sandlåda Vet detta då jag själv varit både mod på forum (nej, inte här) samt admin på cs-servrar för flera år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

pajkastningen

Storchen84:

sandlådebeteendet.

Som om det inte var pajkastning och sandlådebeteende från början, det var ju den uppenbara mobbningen? Sedan när det skapas en diskussion om det så skall den tystas ner? Det tidigare beteendet var det som var mest INTE okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tror den blev låst av pajkastningen mot slutet, "håll käft" och den där fina motfrågan. Tror det gjordes bara för att det inte skulle eskalera och flera skulle ta till sandlådebeteendet

Lär dig hantera verkligheten, om du har asperger var en seriös fråga eftersom att du verkar väldigt naiv/oförstående kring mänskligt beteende.

Fanns inget fel med tråden som inte Knarko själv bidrog i högsta grad till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edit: fick svar i huvudtråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ignorance hej och hå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Lär dig hantera verkligheten, om du har asperger var en seriös fråga eftersom att du verkar väldigt naiv/oförstående kring mänskligt beteende.

Har med största sannolikhet mer förstående kring mänskligt beteende än många på detta forum. Verkligheten kan jag hantera. Detta är inte verkligheten. Detta är internet. Lär dig skillnaden.

Jag vet vad som händer efter forumträffar. Jag har varit på fler än en. Och min erfarenhet är: det är just det - man driver mer "öppet" med varandra. Om en eller flera driver med en person så gör personen samma sak tillbaka vid samma eller senare tillfälle - och det hålls på en skämtsam nivå, något som du inte verkar vara medveten om, vilket jag nu blir lite förvirrad över varför du öht. frågade mig massa saker som du själv inte verkar vara insatt i[confused]Har även väldigt svårt att se något allvar i din fråga eftersom jag nu har svårt att tänka mig att du verkligen vet vad asperger är, eller om du bara använder det väldigt "lösaktigt"[confused]

Lounge fact:

det var ju den uppenbara mobbningen?

Läs ovan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Noboru Wataya:

någon som vet något?

det finns ett allmänt ogillande mot b.la. borgeus, folk har en tendens att anamma detta. blir som en grupptryckeffekt, vem som kan skriva checkaste elakaste kommentaren. vad man inte tänker på är borgeus som en människa. jag tycker det är elakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

det finns ett allmänt ogillande mot b.la. borgeus, folk har en tendens att anamma detta.

Men varför? Tror du kan svara på frågan utan att vara elak själv. Försök!

Har inte märkt av detta förr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Har med största sannolikhet mer förstående kring mänskligt beteende än många på detta forum. Verkligheten kan jag hantera. Detta är inte verkligheten. Detta är internet. Lär dig skillnaden.

Så man är inte längre en människa för att man sitter vid en dator? Sammanfattar det lite lätt

Halva um och borgeus skämtar och driver inte "öppet" med varandra på lika villkor, han har fått ganska dåligt rykte på denna sida. Sen om det är förtjänt eller inte ska jag inte uttala mig om.

Precis som i vilken annan grupp människor som helst överallt i hela världens på alla olika sätt så finns det hierarkier här med hackkycklingar och sådana med mer status.

För övrigt är din inställning att alltid tro det bästa om allt rätt mysig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Men varför? Tror du kan svara på frågan utan att vara elak själv. Försök!

Går faktiskt inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

man driver mer "öppet" med varandra

Det är ingen slump att han får alla kommentarer, inse det.

Det i början var uppenbara kränkningar, du verkar ha svårt att förstå det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Går faktiskt inte.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vad man inte tänker på är borgeus som en människa. jag tycker det är elakt.

Missförstå inte detta nu, jag tar absolut inte någons sida, utan jag kommer med det enda exempel jag kommer på.

Varför reagerar ingen eller nästan ingen aldrig eller nästan aldrig när det kommer en sån här tråd om sming? Ska vi prata om människor med känslor så är ju sming också en, oavsett åsikter och envishet.


   
SvaraCitera