Aviseringar
Rensa alla

Knasig rädsla


time
 time
Ämnesstartare

respons:

Har hört att av alla flygplan som EXPLODERAR är det nästan 100% som KRASCHAR!

Är rädd för explosionerna också. Hatar flygplan som flyger över mig. Hatar att vara flygrädd. Mamma är brave i alla fall, när hon var lika gammal som mig så var hon pilot. [sad][sad][sad] Värsta fegisdottern hon fick.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Hahaha, som att en moderatorstatus på ett internetforum automatiskt skulle ge mig både självkänsla och kunskaper inom självförsvar.

Vafan. Nu känner jag mig jättelurad. [sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Är rädd för explosionerna också. Hatar flygplan som flyger över mig. Hatar att vara flygrädd. Mamma är brave i alla fall, när hon var lika gammal som mig så var hon pilot. Värsta fegisdottern hon fick.

Är du höjdrädd annars också eller gäller det bara flyg? PS det är okej att vara feg kring vissa saker, bara man väger upp det med mod kring annat. [cool]


   
SvaraCitera

Flytta :pPpP


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

respons:

Är du höjdrädd annars också eller gäller det bara flyg?

Nja, det är nog mer någon slags rädsla för transport. Eller egentligen dödsolyckor, mardrömmen vore att dö i en olycka och hinna se döden komma och hinna undra om det kommer göra ont. [sad]

Är nog inte så modig kring annat heller. Är riktigt harig.

Dåren:

Flytta :pPpP

(hej dåren jag har saknat din um-närvaro!)

Och jag har inte råd eller ork eller möjlighet att flytta, gillar stället jag bor på, det är bara flygen som stör mig liksom. [cry]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Nja, det är nog mer någon slags rädsla för transport. Eller egentligen dödsolyckor, mardrömmen vore att dö i en olycka och hinna se döden komma och hinna undra om det kommer göra ont.

Hur ställer du dig till statistiken då? Är ju asfå som dör av flygplan, ÄNNU mindre som dör av flygplan utan att ens vara ombord på dem.

timeisrunningout:

Är nog inte så modig kring annat heller. Är riktigt harig.

Du har ju mod kring UM åtminstone. [cool] Dold text: haha förlåt är tråkig 🙁


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

(hej dåren jag har saknat din um-närvaro!)

Och jag har inte råd eller ork eller möjlighet att flytta, gillar stället jag bor på, det är bara flygen som stör mig liksom. [cry]

(hej alexarius jag har saknat umlivet lite så jag provar mig tillbaka lite smått)

Men kan du inte bara peka på planet och skrika "FUCK DIG OCH ALLA KÄNSLOR DU TAR FRAM HOS MIG" och sen inte bry dig mer? ;:D:D:D.d


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

respons:

Hur ställer du dig till statistiken då?

Ja alltså, rent rationellt vet jag ju att chansen är minimal. Men rädslor är ju inte alltid rationella heller. Bil- och bussolyckor är ju betydligt vanligare [no-no]

respons:

Dold text:

Vet inte vad som är värre, att jag först skulle rätta dig och säga att jag är jättekonflikträdd här också, eller att jag sedan garvade så hårt att jag drog upp läsk genom näsan. [cry]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Dåren:

Men kan du inte bara peka på planet och skrika "FUCK DIG OCH ALLA KÄNSLOR DU TAR FRAM HOS MIG" och sen inte bry dig mer? ;:D:D:D.d

Ska göra detta. [love] De klokaste råden kommer från Sauron, så är det bara.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Men rädslor är ju inte alltid rationella heller.

Antog det. Hur många gånger har du flugit? Hur gick det?

timeisrunningout:

Vet inte vad som är värre, att jag först skulle rätta dig och säga att jag är jättekonflikträdd här också, eller att jag sedan garvade så hårt att jag drog upp läsk genom näsan.

Gläder mig att du är lika torr som jag är. [blush]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

respons:

Antog det. Hur många gånger har du flugit? Hur gick det?

Flög regelbundet från två månaders ålder tills jag var 6, känns som att jag är halvt uppvuxen på flygterminaler. Då var jag inte alls rädd. Fast nu har jag nog inte flugit sedan 2008 tror jag.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Flög regelbundet från två månaders ålder tills jag var 6, känns som att jag är halvt uppvuxen på flygterminaler. Då var jag inte alls rädd. Fast nu har jag nog inte flugit sedan 2008 tror jag.

Gör om det! CONQUER YOUR FEARRRRRRRRRRR


   
SvaraCitera