Aviseringar
Rensa alla

Knegaren och Leijonsparf kör armbrytning


Ämnesstartare

verkar som att ni hade de roligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf sa ingen till mig att det var armbrytning, va väl för upptagen med att bli haffad av umare "x" xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

vrf sa ingen till mig att det var armbrytning, va väl för upptagen med att bli haffad av umare "x" xD

Haha det var bara knegaren och mörknäs som skulle visa sin brutala manlighet en stund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

vrf sa ingen till mig att det var armbrytning, va väl för upptagen med att bli haffad av umare "x" xD

HatarnärdethänderBlink

Fingerprints:

Haha det var bara knegaren och mörknäs som skulle visa sin brutala manlighet en stund.

Synd att du inte filmade vår push up contest efteråtLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: vrf sa ingen till mig att det var armbrytning, va väl för upptagen med att bli haffad av umare "x" xD

tevepro?


   
SvaraCitera

Rävpojken:

vrf sa ingen till mig att det var armbrytning, va väl för upptagen med att bli haffad av umare "x" xD

Mmm d gick inge bra för mig att cockblocka er. Vet ej vrf jag tyckte det var en bra grej såhär i efterhand, men gissar att jag har kvar min bild av lille oskyldige (fast det har du nog aldrig varit...) wanking.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Haha det var bara knegaren och mörknäs som skulle visa sin brutala manlighet en stund.

Ja å mörknäs körde ju också, jag fick råpisk 🙁 antar stt jag får lyfta mer skrot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

Borde förutsett detta, men det här ä ju plåster på såren från att gå tidigt. Tumme upp

Nästa gång ska jag lära er riktig maktkamp.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:
 

Borde förutsett detta, men det här ä ju plåster på såren från att gå tidigt. Tumme upp

Nästa gång ska jag lära er riktig maktkamp.

 

Du borde varit på efterfesten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Du borde varit på efterfesten.

Ja. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
    

Försöker bara spela hard to get.


   
SvaraCitera

töntigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
töntigt

Du får utmana gubbarna någon gång.


   
SvaraCitera

mrman:

Du får utmana gubbarna någon gång.

ja de ska ja fan göra vem vågar möta mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

ja de ska ja fan göra vem vågar möta mig

Jag vågar Blink


   
SvaraCitera