Aviseringar
Rensa alla

Knepig dag (en isolatisk tråd)


Ämnesstartare

dazed:

Promenad med katten? Vilket joll.

vafan det är ju jättebra att inte låta kattn sitta inne [sad]
jag skulle vilja att stella klarade sig själv ute men jag vill samtidigt inte riskera att hon dör eller försvinner och då inte får sin specialmat som hindrar henne från att bli sjuk osv

Paseo:

on gillar det

brukar ni vara ute en lång stund? vad gillar hon att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Så jävla gött att hosta satan som ett litet miffo, trevligt att vi kan dela den upplevelsen.

jomen visst. det finns inget trevligare sätt att spendera en solig måndag på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vafan det är ju jättebra att inte låta kattn sitta inne jag skulle vilja att stella klarade sig själv ute men jag vill samtidigt inte riskera att hon dör eller försvinner och då inte får sin specialmat som hindrar henne från att bli sjuk osv

Jag tycker det är sjukt att det behöver dras till den punkten att katten måste gå utomhus med koppel och ägare.

Dessutom måste det vara sjukt segt att vara ute och gå med en katt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

jomen visst. det finns inget trevligare sätt att spendera en solig måndag på.

Jag känner fan att jag fångar dagen med varje slemmig hostattack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag känner fan att jag fångar dagen med varje slemmig hostattack.

i de snorklumpar vi hostar upp går det även tydligt att urskilja en lycklig morgondag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Varsågod, det är gratis första gången för dig, hädanefter får jag hänvisa dig till mitt 099-nummer med en förmånlig taxa på 8.90 i minuten.

Hähä, tjänar du feta cash på det? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag tycker det är sjukt att det behöver dras till den punkten att katten måste gå utomhus med koppel och ägare.

De är ju individer och formas efter vad de varit med om och alla klarar sig inte själva lika bra.
Jag tycker också att det är trist och jag önskar att det såg ut på ett annat sätt, men jag ser hellre att hon får vara ute i ett långt koppel och gå var hon vill (utom in på folks tomter eller framfr bilar) än att hon sittr inne som många andra katter måste göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

i de snorklumpar vi hostar upp går det även tydligt att urskilja en lycklig morgondag.

Spå i slem, den nya trendjäveln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi var först


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

men jag vill samtidigt inte riskera att hon dör eller försvinner och då inte får sin specialmat som hindrar henne från att bli sjuk osv

mmmm samma här minus specialmaten [sad]

isola:

brukar ni vara ute en lång stund? vad gillar hon att göra?

det finns en jättefin skogsrunda här som går både över en kyrkogård, i skogen och längs en hemlig strand o sen en vit grusväg. mmm vit på sommarn iaf. lr när det är snö luuulz hihi. ah den gillar hon då hänger jag knappt med hon vill gå jättefort å lukta på allt o stora håriga svansen står rätt upp. ååhhh hon är så go min lilla tjej... sen gillar hon att ba va ute också jag o smilla bor i ett lägenhetshus med 3 lägenheter o 1 våning så vi har en uteplats också där spänner jag henne med en 8m lina så har hon lite lekisar ute å så hon brukar stå å jama vid altandörren å vill ut[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

De är ju individer och formas efter vad de varit med om och alla klarar sig inte själva lika bra. Jag tycker också att det är trist och jag önskar att det såg ut på ett annat sätt, men jag ser hellre att hon får vara ute i ett långt koppel och gå var hon vill (utom in på folks tomter eller framfr bilar) än att hon sittr inne som många andra katter måste göra.

Okej det kan jag förstå.

Biologen:

Hähä, tjänar du feta cash på det?

Det går bättre och bättre vet du.

"Målsättningen med mitt liv är att en dag ha råd med livet jag lever"

[cool]


   
SvaraCitera

Varit på banken.
Blivit frustrerad över att jag stressade till bussen helt i onödan.(läste fel i tidtabellen).
Ätit
Jobbat en kort kort stund.


   
SvaraCitera
Paseo

på sommarn kan hon va ute från morgon till kväll ibland, då ställer jag ut hennes låda också (hon vill ba göra sina behov i sin låda o ingen annanstans). jag har alltid dörren öppen så hon kan komma in när hon vill iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Vad gör ni?

Jag ska ta tag i disk nu. Men kunde inte göra detta förrän jag gjort en Disklista på Spotify, och den är nu färdigställd.

dazed:

Vad har ni gjort?

Två saker, en av värde och en... för att jag ville bara.

Levlat upp en WoW-karaktär från 81 till 82, sen har jag betalat räkningar!


   
SvaraCitera

kollade möbler med min partner. hittade tyvärr inget vi verkligen ville ha men småtjaffsade om gardiner. spännande vuxenupplevelse.


   
SvaraCitera