Aviseringar
Rensa alla

Knivhugg i vaginan!



   
SvaraCitera

shatter:

får ångest av att läsa detta Gråter

har du aldrig varit hos gyn? det är ente farligt, lovar. man vänjer sig och kan avbryta när man vill. de är så vana och kliniska att det enda som känns jobbigt enl mig (om man inte får ont) är den där starka lampan de lyser på ens skrev haha


   
SvaraCitera

isola:

har du aldrig varit hos gyn? det är ente farligt, lovar. man vänjer sig och kan avbryta när man vill. de är så vana och kliniska att det enda som känns jobbigt enl mig (om man inte får ont) är den där starka lampan de lyser på ens skrev haha

nej Rodnar har lite fobi, hatar att vara naken i dagsljus. tror det är en bieffekt av att jag har blivit mobbad för hur min kropp ser ut :/ 


   
SvaraCitera

shatter:

nej Rodnar har lite fobi, hatar att vara naken i dagsljus. tror det är en bieffekt av att jag har blivit mobbad för hur min kropp ser ut :/ 

Du är ju jättefin hallå! Men förstår att det satt spår 🙁


   
SvaraCitera

isola:

Du är ju jättefin hallå! Men förstår att det satt spår 🙁

tack Rodnar jo, det gör ju det :/ har blivit grymt medveten om min kropp


   
SvaraCitera

Gå på gyn tjejer! Har ni tur så kan ngn söt student undersöka er. Mvh


   
SvaraCitera

Ok jag låter värsta chill nu, men jag skakade första gången och ville dö. Insåg sen att de verkade vara vana och helt /care


   
SvaraCitera

Det är inget hemskt att besöka gynekolog, de har sett hundratals kvinnokön, vad får dig att tro att ditt är så speciellt? Om du nu är steril (vilket jag inte tror) så kommer du vara oavsett om någon berättar det för dig eller inte. Kontakta närmaste ungdomsmottagning så kan du få hjälp och slippa fundera så mycket. De är vana vid nervösa tonåringar dessutom.


   
SvaraCitera
penja

Gyn är verkligen inte farligt! Var på besök där för ett tag sen, och det var verkligen inte jobbigt eller svårt på nått vis. 

är dock lite nervös över att det ska göra ont när jag sätter in en hormonspiral senare i månaden, men, jag ska nog överleva det med! 

har tyvärr inget annat tips att ge än att uppsöka vård. Det kommer kännas lättare efteråt! Lycka till!


   
SvaraCitera