Aviseringar
Rensa alla

knöl i armhålan?!


rambling:

Lymfkörtel mannen. Chilla.

HAHAHA<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rambling:

Näää. Jag hade en knöl i halsen för några veckor sedan, kollade runt på internet och trodde först jag hade cancer men sen tänkte jag att det nog var mer logiskt att det var en lymfkörtel. Den försvann efter typ en vecka i alla fall, så din försvinner nog också snart.

Gu jag hoppas du har rätt, och ska få min mens typ imorgon och läste att brösten (iofs är detta i armhålan, men ändå) kan bli typ knöliga precis innan, iofs märkte jag den i lördags så... men blä usch, funderar på att gå till vårdcentralen imorgon, men kan dom verkligen se vad det är där eller skickar dom en vidare?


   
SvaraCitera

Låt bli att raka eller störa på annat vis i nån vecka, och hoppas att det går över... Annars får du hälsa på farbror doktor! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thoughtless:

funderar på att gå till vårdcentralen imorgon, men kan dom verkligen se vad det är där eller skickar dom en vidare?

Men gud sluta vara så jävla hypokondrisk, som någon sa så är det bara en infektion eller något. Vänta lite innan du går till vårdcentralen i alla fall, och håll inte på och pilla på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rambling:

bara en infektion eller något

jag vet att jag är hypokondrisk men min polares morsa har nyss haft bröstcancer och vet hur hemskt det är och ja.. sen kommer det här liksom, men jag vet är nog antagligen ingenting. Men borde det inte vara rött och göra ont typ? Jag är ju inte sjuk på något annat sätt heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG VET ATT DET ÄR AIDS, DET BÖRJADE SÅ FÖR MIN NU DÖDA FLICKVÄN.


   
SvaraCitera
smisk

hm, cancer.


   
SvaraCitera

thoughtless:

känner jag en liten knöl, den är inte synlig, känner den bara om man trycker

jag hitta oxo en liten knöl (dock på halsen lite bakom örat typ) som visa sig vara en sjukdom ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thoughtless:

Men borde det inte vara rött och göra ont typ? Jag är ju inte sjuk på något annat sätt heller

Min på halsen gjorde inte ont eller så. Jag var inte sjuk heller tror jag, kommer inte ihåg om jag blev det sen men det är ju höst så allt är möjligt. Försvann som sagt efter typ en vecka.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera