Aviseringar
Rensa alla

Knöl i öronsnibben


Ämnesstartare

Upptäckte en pytteliten knöl i örsnibben får ett par timmar sen. Nu för en stund sen när jag skulle känna på knölen så har den nästan försvunnit, kan fortfarande känna den liite och det ömmar lite.

Någon som har en susning om vad det kan vara? Haha.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

brosk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som bara dyker upp helt plötsligt och sen försvinner? Mysko [rolleyes]


   
SvaraCitera

låter som en busig brosk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du hål i öronen och knölen var drä? brukar få så ibland.. försvinner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har du hål i öronen och knölen var drä? brukar få så ibland.. försvinner

Ja jag har hål i öronen, knölen är lite ovanför men okej. Då är det mycket möjligt att det är därför då [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Ja jag har hål i öronen, knölen är lite ovanför men okej. Då är det mycket möjligt att det är därför då [smile]

ibland blir knölen i hålet eller vad man ska säga, om jag inte har haft i örhängen på ett tag. om jag trycker igenom då så kommer det ut nåt [crazy] det är inte var eller så tror jag för det luktar inget men det är nåt klegg [crazy]


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

har också en sån sedan så långt jag kan minnas. nog inget att oroa sig över


   
SvaraCitera

Cancer


   
SvaraCitera

neh ba skoja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ibland blir knölen i hålet eller vad man ska säga, om jag inte har haft i örhängen på ett tag. om jag trycker igenom då så kommer det ut nåt [crazy] det är inte var eller så tror jag för det luktar inget men det är nåt klegg [crazy]

Haha uuh [crazy] Har inte haft örhängen nu på kanske en månad så får peta igenom ett då och se om det kommer ut något liknande. Blää [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arlo:

har också en sån sedan så långt jag kan minnas. nog inget att oroa sig över

Känns skönt att höra. Det enda jag tycker är mysko är att den bytte storlek på bara någon timme.

Slumpartad:

Cancer

Det var min första reaktion. Sprang in till min syster och sa att jag har fått en tumör [bigsmile]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Det var min första reaktion. Sprang in till min syster och sa att jag har fått en tumör [bigsmile]

Gulligt. Hur reagerade hon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Gulligt. Hur reagerade hon?

Hon börja gapskratta och påstod att jag är hypokondrisk [rolleyes]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Hon börja gapskratta och påstod att jag är hypokondrisk [rolleyes]

Skulle jag också gjort! [bigsmile][party]


   
SvaraCitera