Aviseringar
Rensa alla

Knöl vid sidan av penisen


Ämnesstartare

Hej!

Förra vintern så var jag ute och hållde på och skruva på en sak som låg i benhöjd, det var -17 grader ute. Känner jag mig ilamående och går in, märker då att det har bildas en rätt så stor knöl vid högersidan av snoppen, ungefär som en 3 pungkula. Satt i ungefär 1 timme i soffan och tillslut bara släppte det och knölen försvan in i magen på nått ställe och jag mådde bra igen.[bigsmile]

Efter detta så har knölen vid vissa tillfällen kommit tillbaka, men det gör inte längre ont![bigsmile]
För nån dag sedan så låg jag på sjukhuset pga en skada vid vänstra njuren, fick en redig smäll när jag var ute i verkstaden av ett verktyg.[cool]
Så då fick jag ligga i sängen i några dagar, och nu när jag ställer mig upp så kommer alltid denna knölen ner vid sidan om penisen, gör inte ont men riktigt störsamt, jag kan ta tag i den och lixm trycka upp den tillbaka men den kommer snabbt ner igen. innan så brukade den inte komma alls ofta. vet inte om det har nått med att jag har lugit ner i sänge väldigt länge eller vad det kan bero på.

Vad tror ni det kan vara? tror ni det försviner igen och kanske kommer tillbaka någon gång ibland som innan eller vad är det för fel? Vågar inte säga till mina föräldrar / gå till doktor [zzz]


   
Citera
Ämnesetiketter

flashbackkk:

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helst seriösa svar. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meh, gå bara till doktorn.


   
SvaraCitera

kan vara en lymfkörtel som av någon anledning svullnat upp, såna har man i ljumskarna. De är flyttbara.


   
SvaraCitera

men var sitter den, sitter den PÅ din penis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den hamnar vid roten vid penisen eller hur man ska säga! allså inte på penisen!


   
SvaraCitera

Det är ingen fara.


   
SvaraCitera

Det är stor fara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Det är ingen fara.

kebu12:

Det är stor fara.

eeehhmm...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

men var sitter den, sitter den PÅ din penis?

e upp [wink]
skrev lite längr


   
SvaraCitera

flashbackkk:

eeehhmm...?

Quiz


   
SvaraCitera

flashbackkk:

e upp
skrev lite längr

fattar ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte att det är någon fara. Men googla eller far och kolla upp dig så slipper du oroa dig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

fattar ingenting.

HAHA skrev lite längre upp


   
SvaraCitera