Aviseringar
Rensa alla

Knölar som gör ont.


Ämnesstartare

Är 14 år, snart 15 Och För 3 år sen, fick jag massa knölar på vänstra sidan av halsen,
Vi trodde det var Lymfkörtlarna som var uppsvällda.
Fast dom försvann aldrig, bara blev större och tillslut blev dom ondare.
Så då gick vi till läkaren så sa dom att de inte var någn fara så länge dom inte blev fler/växte.
Nu har jag fått en på bakhuvudet.
Och en på pannan, lite ovanför ögonbrynet, på vänstra sidan.
och en på högra foten, ovanpå foten.
Det är Exakt som om det var något som hade växt på skelletet.
Så då gick vi till läkaren idag, fast vi fick inte så mycket så mycket information.
Jag fick därimot ge 4 olika blodprov.
Någn som vet vad det kan vara?


   
Citera

vänta på resultaten


   
SvaraCitera

Tänkte på "Knoppar som brister" när jag läste rubriken. För övrigt vet vi inte bättre än läkare. Håller tummarna på positivt svar osv.


   
SvaraCitera

tror du ger bäst i att vänta på svaren och inte spekulera vad det kan vara 😛 är de hårda? jag har som en hård grej i nacken (ej snusk [no-no]) och vet en som har en typ i mitten på bröstkorgen, som en hård benbit nästan. vet inte vad det är men inget farligt. är du säker på att de här uppkommit på senare tid och inte har varit där hela tiden? (om det är som benbitar) fortfarande svullna/onda grejer på sidan av halsen? hur länge sen fick du dem? Dold text: alla som kollar för mycket på house klappar nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

är du säker på att de här uppkommit på senare tid och inte har varit där hela tiden? (om det är som benbitar) fortfarande svullna/onda grejer på sidan av halsen? hur länge sen fick du dem?

Dom vid halsen är typ som på ett 'pärlband'
Och dom fick jag för 3 år sen.
Den vid pannan, fick jag för 2 månader sen, och är lika hård som en benbit ja.
Och den på foten, är också typ som om ett extra ben bit har vuxit dit elr ngt.
och det är den i bakhuvudet med.


   
SvaraCitera

*klapp klapp*


   
SvaraCitera

MoonSoul:

Och den på foten, är också typ som om ett extra ben bit har vuxit dit elr ngt.
och det är den i bakhuvudet med.

kan tänka mig att det är nothing.


   
SvaraCitera