Aviseringar
Rensa alla

Knulla fötterna


Ämnesstartare

Jellybeans:

Kvinnofötter är ganska sexiga.

Men då ska de inte ha stora spruckna förhårdnader och stora algus valgusar. Glurk...


   
SvaraCitera

Alltså, jag tycker att fötter kan vara fina... Vare sig det är en kille eller tjejs fötter, så länge de är hemskt beniga och smala och så där, kan de vara jättefina. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Vare sig det är en kille eller tjejs fötter, så länge de är hemskt beniga och smala och så där, kan de vara jättefina.

Föredrar ändå tjej fötter. Killfötrter är ju stora äckliga och håriga och luktar sönder ett helt rum. Totalvidrigt.


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Killfötrter är ju stora äckliga och håriga och luktar sönder ett helt rum. Totalvidrigt.

Hahaha, men .. Om man ser de på avstånd då? [wink] Sedan tycker jag inte att allas är så där jättehåriga och illaluktande? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Hahaha, men .. Om man ser de på avstånd då? Sedan tycker jag inte att allas är så där jättehåriga och illaluktande?

[chocked]Inte ens då. De är ju så svettiga också...


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Inte ens då. De är ju så svettiga också...

Vill inte höra mer. [cry][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Vill inte höra mer.

Vadå då? Har du fotfetishm?


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Vadå då? Har du fotfetishm?

Nej, usch, men jag tycker att fötter och händer kan vara hemskt vackra om de är smala och långa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Nej, usch, men jag tycker att fötter och händer kan vara hemskt vackra om de är smala och långa!

Okej...Jag kan gilla fötter. Men det gäller tjejfötter om de är små, släta i huden och fina. Men det är inte så jag tänder på dom. Det är bara en del av kvinnans helhet.


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Jag kan gilla fötter. Men det gäller tjejfötter om de är små, släta i huden och fina. Men det är inte så jag tänder på dom. Det är bara en del av kvinnans helhet.

Jaha, okej. Där ser man!
Haha, jag låter ju som värsta insane, men alltså, för att klargöra, jag föredrar ju händer framför fötter! [no-no][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Haha, jag låter ju som värsta insane, men alltså, för att klargöra, jag föredrar ju händer framför fötter!

Det har jag insett utan att du behövde nämna det.


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Det har jag insett utan att du behövde nämna det.

... det där skrämde mig, vad menar du med det?!?!?!?!?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

... det där skrämde mig, vad menar du med det?!?!?!?!?!?

Att jag liksom inser hu saker står till utan att någon behöver ge mig klartecken skriftlig eller muntligt. Jag liksom känner det bara om någon säger eller skriver få saker. Det kan gälla nästan vad som helst.


   
SvaraCitera

Lördagsöppet:

Det kan gälla nästan vad som helst.

Ja....ha.. Men vad bra, då är jag inte så psyko i dina ögon, som jag eventuellt framstått i den här tråden. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Ja....ha.. Men vad bra, då är jag inte så psyko i dina ögon, som jag eventuellt framstått i den här tråden.

Du har framstått som mentalt frisk ur mitt perspektiv.


   
SvaraCitera