Aviseringar
Rensa alla

Knulla gravid


Mehran
Ämnesstartare

Min polare säjer man kan knulla gravid tjej. Kan man? Jag säger det at går inte för det ligger stor beyby i fittan och tar all plats. Får inte rum kuk med. Hur kan man det göra och kan?


   
Citera

Hahahah äntligen ett roligt troll


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Till att börja med så ligger inte ungen i fittan.


   
SvaraCitera

den ligger inte i fittan som ovan skrev men den kan dock sträcka ner sina små fingrar och ta tag i ollonet och typ skada det ganska rejält, speciellt med de vassa naglarna foster har

btw kan inte tänka mig något "sexigare" än en kvinna som e gravid med mitt barn....  fyfan va sjukt !!!!!!


   
SvaraCitera

huhh

btw kan inte tänka mig något "sexigare" än en kvinna som e gravid med mitt barn....  fyfan va sjukt !!!!!!

Sjukt att du ska behöva blanda in barn för att gå igång på riktigt ja s:


   
SvaraCitera

Nahual:

Sjukt att du ska behöva blanda in barn för att gå igång på riktigt ja s:

haha... tönt!


   
SvaraCitera
MR-ARK

1: lär dig skriva!
2: bebisar ligger inte i fittan!
3: de går men det kan skada fostret!


   
SvaraCitera

Mysigt


   
SvaraCitera
alk
 alk

Om du inte vet det så är du nog för ung för att "knulla" 


   
SvaraCitera
Mehran
Ämnesstartare

MR-ARK: 1: lär dig skriva!
2: bebisar ligger inte i fittan!
3: de går men det kan skada fostret!

huhh: den ligger inte i fittan som ovan skrev men den kan dock sträcka ner sina små fingrar och ta tag i ollonet och typ skada det ganska rejält, speciellt med de vassa naglarna foster har

btw kan inte tänka mig något "sexigare" än en kvinna som e gravid med mitt barn....  fyfan va sjukt !!!!!!

adaq: Till att börja med så ligger inte ungen i fittan.

Du javlar tror att det inte är i fitta, jag har videos det kommer fittan ur barn. Tror du det är barn i bajset eller. Du vet ingetom barn blir växta och kommer alls. Du kan ej sha sex i fitta med barn och tet fel. Du måste veta hur ar det. Många vet förstr mindre.


   
SvaraCitera
Mehran
Ämnesstartare

Axelinaaas: Mysigt

Nej du inte har provat om gravid och ka kuk i barn och fitta. Du kan inte.


   
SvaraCitera

idiot


   
SvaraCitera
Mehran
Ämnesstartare

Axelinaaas: Mysigt

Fittan vet inte vart det är ok där e barn ok det är plats som fotbolli nere somspänner och slår. Där kan inte.


   
SvaraCitera
Mehran
Ämnesstartare

Zebra: idiot

Inte säga idiot och jag an säg du är idiot.Arg Gör inte att bli.


   
SvaraCitera