Aviseringar
Rensa alla

Knulla gravid


Mehran:

Inte säga idiot och jag an säg du är idiot.Arg

dumfan Arg


   
SvaraCitera
Mehran
Ämnesstartare

Zebra: dumfan

Vrför jag er idiot? Jag läsre o frågar bara. Har du barn i fittan och blir rarg. Jag pratar inte dig din fitta arn.


   
SvaraCitera

Mehran:

Vrför jag er idiot? Jag läsre o frågar bara. Har du barn i fittan och blir rarg. Jag pratar inte dig din fitta arn.

så funkar det inte.


   
SvaraCitera
Mehran
Ämnesstartare

Zebra: så funkar det inte.

Jag kan inte hjlpa din fitt aärr ban n och inte kakn ha kuk i. Inte arg på mig. Jag har inte gjotrt in tigga barn och kuk. Det sprutar mycket men inte på barn blir kladdig.


   
SvaraCitera

Mehran:

Du javlar tror att det inte är i fitta, jag har videos det kommer fittan ur barn. Tror du det är barn i bajset eller. Du vet ingetom barn blir växta och kommer alls. Du kan ej sha sex i fitta med barn och tet fel. Du måste veta hur ar det. Många vet förstr mindre.

Troll.... Troll överallt Trött


   
SvaraCitera

MR-ARK:
1: lär dig skriva!
2: bebisar ligger inte i fittan!
3: de går men det kan skada fostret!

Kan skada fostret.... Rullar ögonen
Svar nej 


   
SvaraCitera
MR-ARK

Mehran:

Du javlar tror att det inte är i fitta, jag har videos det kommer fittan ur barn. Tror du det är barn i bajset eller. Du vet ingetom barn blir växta och kommer alls. Du kan ej sha sex i fitta med barn och tet fel. Du måste veta hur ar det. Många vet förstr mindre.

Du gjorde min dag hahahahahahah... "jag har videos det kommer fittan ur barn." 
När du växer upp så kommer du förstå verkligheten 🙂 

ett tips är att lära dig skriva också 


   
SvaraCitera
time
 time

Jag fick lite huvudvärk av den här tråden så jag tog mig friheten att visa hur kvinnokroppen fungerar. Sorry för en väldigt heteronormativ bild men tråden är ju skriven ur ett heterosexuellt perspektiv så varför inte vara övertydlig:

alltså.png

En bebis är alltså inte inne i fittan och blockerar utvägen utan växer i livmodern som inte påverkas av penetrationssex (undantagsvis om mannen råkar ha en mycket lång pillefjong och råkar stöta till livmodertappen). Det går alldeles utmärkt att ha sex fast en är gravid.


   
SvaraCitera

Värst vad många är grova i orden. Tardig


   
SvaraCitera

Mehran: Min polare säjer man kan knulla gravid tjej. Kan man? Jag säger det at går inte för det ligger stor beyby i fittan och tar all plats. Får inte rum kuk med. Hur kan man det göra och kan?

Vaför inte testa och avlägg rapport på UM när du provat.  Hur långt gången är graviditeten?

Ett tips btw, är graviditeten långt gången så är det bättre att den gravida står på alla fyra och du tar henne bakifrån aka doggystyle.  Blink
Lägg gärna en mjuk kudde mellan magen och sängen på henne så får magen vila på kudden.


   
SvaraCitera
Mehran
Ämnesstartare

time: En bebis är alltså inte inne i fittan och blockerar utvägen utan växer i livmodern som inte påverkas av penetrationssex (undantagsvis om mannen råkar ha en mycket lång pillefjong och råkar stöta till livmodertappen). Det går alldeles utmärkt att ha sex fast en är gravid.

Nej det är på bilden två dubbel fittor. Det är bara en. Jag vet inge tjejr har dubbelt med fittor. 


   
SvaraCitera
Mehran
Ämnesstartare

MR-ARK: ett tips är att lära dig skriva också

Jag skriver och har mycket mer än dig skrivit och är du inte skriva har på sidan. Kan kan lara skriva dig.


   
SvaraCitera

Mehran:

Nej det är på bilden två dubbel fittor. Det är bara en. Jag vet inge tjejr har dubbelt med fittor. 

ha-haaaa


   
SvaraCitera
Mehran
Ämnesstartare

019linnea: ha-haaaa

Har du själv haft sex med tjej och vet det är med fittor ser ut inne i? Har du då sett hur det är om fittan ser ut då? Har du sett fitta?


   
SvaraCitera
Mehran
Ämnesstartare

Jag skriv på egen språk så det blir lättare.

د نجونو يوازې يو مهبل لري. د انځور هلته دوه دي.


   
SvaraCitera