Aviseringar
Rensa alla

knulla snygga tjejer


Ämnesstartare

Yamaha biker:
Ta en charterresa till ex Ayia Napa, Cypern eller Kos, Grekland så lär du nog få sätta på mer supersnygga och sexiga brudar är vad som finns hemma i din hemstad.  Mycket glad    Cool

beach-babes-2d.jpg

bara massa ryska fnask där jöh


   
SvaraCitera

S3ON: bara massa ryska fnask där jöh

Nej, det är så gott som enbart snygga tjejer från gamla västeuropa. Ryska horor finns över huvud taget inte på Cypern och i Grekland. Det är för dyrt för dom där. Dom finns däremot på de nyupptäcka resmålen i de fd öststaterna typ i första hand Bulgarien men även i Rumänien.
Men har du jävligt tjock plånbok så är väl de garanterade ställen med kåta och knullvilliga snygga brudar och fotomodeller Saint Tropez, Nice och Cannes på Franska Revieran.

Vi gjorde en roadtrip utmed hela Medelhavskusten förra hösten med mycket gott resultat. Mycket glad  Från södra Spanien ända bort till Turkiet.  Tumme upp

Lycka till!   Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker:

Nej, det är så gott som enbart snygga tjejer från gamla västeuropa. Ryska horor finns över huvud taget inte på Cypern och i Grekland. Det är för dyrt för dom där. Dom finns däremot på de nyupptäcka resmålen i de fd öststaterna typ i första hand Bulgarien men även i Rumänien.
Men har du jävligt tjock plånbok så är väl de garanterade ställen med kåta och knullvilliga snygga brudar och fotomodeller Saint Tropez, Nice och Cannes på Franska Revieran.

Vi gjorde en roadtrip utmed hela Medelhavskusten förra hösten med mycket gott resultat. Mycket glad  Från södra Spanien ända bort till Turkiet.  Tumme upp

Lycka till!   Glad

Jag har varit över hela jävla europa, ryska fnask i varenda gathörn. 


   
SvaraCitera

S3ON: Jag har varit över hela jävla europa, ryska fnask i varenda gathörn.

Nu syftade jag inte på att du ska ragga upp en tjej på gatan eller i ett gatuhörn utan ge du dig in på restauranger, klubbar och discon så ska du se att där inte finns några ryska horor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker:

Nu syftade jag inte på att du ska ragga upp en tjej på gatan eller i ett gatuhörn utan ge du dig in på restauranger, klubbar och discon så ska du se att där inte finns några ryska horor.

Överallt, ryska fnask överallt.


   
SvaraCitera

S3ON: Överallt, ryska fnask överallt.

Vi har ju bevisligen inte varit på samma ställen. Glad

Btw, det finns faktiskt även många snygga ryska brudar också! Alla är inte fans av Stalin och Lenin.  Mycket glad


   
SvaraCitera

Mår du tillräckligt bra eller? Ingen självbehärskning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Nej. Men jag sitter inte heller och undrar varför. 

vill bara ha tips från folk som knullat snygga tjejer.

mpt:hv: ja. om man vill nå någonstans här i livet så räcker det inte med inspiration och drömmar. du skall vara noggrann och flitig. du måste våga fatta beslut.

ok jag vill att dom ska vara ca 17-25 och bo i sthlm

Knekten:
Status. Skaffa status.  Har du inte status, se ut som du har status, lek att du har status. Status är allt för kvinnor. 

har ju stor kuk vafan det är väl ändå status.

Yamaha biker: Ta en charterresa till ex Ayia Napa, Cypern eller Kos, Grekland så lär du nog få sätta på mer supersnygga och sexiga brudar är vad som finns hemma i din hemstad.

palla vill knulla snygga tjejer i sverige.

maryliato :
Lär dig hur man blir en alfahanne 

hur blir man det då?

Pappbox:
Beer makes everyone beautiful


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingen:

vill bara ha tips från folk som knullat snygga tjejer.

ok jag vill att dom ska vara ca 17-25 och bo i sthlm

har ju stor kuk vafan det är väl ändå status.

palla vill knulla snygga tjejer i sverige.

hur blir man det då?

Kom in under mina vingar så skall jag lära dig hur man blir en alfahanne. 


   
SvaraCitera

Kingen: nä

Då behöver du mer öl om du inte håller med...eller starkare saker
testat att använda din fantasi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingen:

har ju stor kuk vafan det är väl ändå status.

Du måste också se ut som någon som har stor kuk. Flasha kuken, bildligt talat! (OBS! Inte i verkligheten!, tro mig, det leder till massa skit) Visa att du är alfa! Att du kan ta för dig. Att kvinnorna vill ha dig. Det ska kännas när du kommer in i ett rum. Män ska vilja vara dig. Kvinnor ska vilja ha dig. Du ska vara guld bland kvinnor. Kung bland män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAH! oherregud! XD flörta med snygga tjejer då.... Det finns ingen speciell teknik för de direkt... O.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
HAHAHAHAHAH! oherregud! XD flörta med snygga tjejer då.... Det finns ingen speciell teknik för de direkt... O.o

Den "malayiska orangutang-tekniken" brukar funka bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maryliato :

Kom in under mina vingar så skall jag lära dig hur man blir en alfahanne. 

kommer på dirren

Pappbox:

Då behöver du mer öl om du inte håller med...eller starkare saker
testat att använda din fantasi?

men shit även om man super sig så jävla packad så tjejen ser snygg ut på kvällen så ser hon ju ut som en rugguggla när man vaknar på morgonen.

Knekten: Du måste också se ut som någon som har stor kuk. Flasha kuken, bildligt talat! (OBS! Inte i verkligheten!, tro mig, det leder till massa skit) Visa att du är alfa! Att du kan ta för dig. Att kvinnorna vill ha dig. Det ska kännas när du kommer in i ett rum. Män ska vilja vara dig. Kvinnor ska vilja ha dig. Du ska vara guld bland kvinnor. Kung bland män.

tycker dom redan borde dyrka mig.

Cutenessoverload:
HAHAHAHAHAH! oherregud! XD flörta med snygga tjejer då.... Det finns ingen speciell teknik för de direkt... O.o

gör ju det. men det visar sig nästan alltid att dom redan har pojkvänner.


   
SvaraCitera

Kingen: men shit även om man super sig så jävla packad så tjejen ser snygg ut på kvällen så ser hon ju ut som en rugguggla när man vaknar på morgonen.

Hur blir det problemet inte löst av att dricka på morgonen?
eller så sover du hos henne och sticker mitt i natten, se där ja så var det löst 🙂


   
SvaraCitera