Aviseringar
Rensa alla

knulla som kompiar..


Ämnesstartare

Är det många tjejer som har sex med kompis, altså killkompis.. Det kallas ju även KK..

Är det lätt att få KK,s elr äre svårt?


   
Citera

har int haft kk nejnej [no-no]


   
SvaraCitera

har aldrig haft någon kk, skulle nog förstöra vänskapen lite


   
SvaraCitera

Har aldrig haft en tjejkompis så jag vet inte om det är lätt hänt att man bestämmer sig för att knulla med varandra, men det låter väldigt trevligt.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Är det lätt att få KK,s elr äre svårt?

Lär ju handla mycket om hur man ser ut, antar jag. Om jag utgår från att jag själv bara skulle ha sex med en person för enbart sexets skull så skulle i mina ögon utseendet vara viktigt.


   
SvaraCitera

Har aldrig hört talas om det. Förekommer verkligen det???


   
SvaraCitera

Nabla:

Har aldrig hört talas om det. Förekommer verkligen det???

Ja det är la inte helt ovanligt iaf.


   
SvaraCitera
orcite

enhimmelskdrog:

har aldrig haft någon kk, skulle nog förstöra vänskapen lite

förstår inte hur och varför det skulle förstört ett vänskap....
Upphypade mänsker, vad är det med dem :S

Dold text: Nej jag kan inte ge dig ett tuggummi, det hade förstört vår vänskap[no-no]


   
SvaraCitera

Woho:

Ja det är la inte helt ovanligt iaf.

Jaha, då får jag dubblera antalet frågetecken till nästa gång.


   
SvaraCitera

orcite:

förstår inte hur och varför det skulle förstört ett vänskap....

men det beror ju också på vilken syn man har på sex


   
SvaraCitera

kompisar som knullar


   
SvaraCitera

Nabla:

Jaha, då får jag dubblera antalet frågetecken till nästa gång.

[crazy]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men det beror ju också på vilken syn man har på sex

Isåfall hur är din syn på sex? Någonting heligt som man bara kan ha på bröllopsnatten?


   
SvaraCitera
orcite

enhimmelskdrog:

men det beror ju också på vilken syn man har på sex

Det beror nog inte på det där heller.

Kan säga att min syn på sex är neutralt. Det är vackert och skönt. Mer än så är det inte. Jag kan inte förstå mig på människor som tar illa upp om sex, eller generaliserar folk genom sex(t.ex en tjej kallar en kille svin för att han ville ha sex).

Sjuk hype är det om sex alltså, hype hype hype.

kärlek och sex ser jag som olika saker tycker jag. Är man kär och tillsammans då älskar man med varandra. Att älska och sex är vackra och sköna på sina sätt. Men jag tycker om älska. Det är mera intimt och sexigt. Att knulla är mindre intimt men sexigt och porrigt. Men jag tycker om intimitet mera.

Liksom... om man vill ha sex med en kompis men kompisen vill inte för att det kan förstöra vänskapet. Fattar jag inte hur knulla kan förstöra ett vänskap. Det är något man gör gemensamt, knullar.. man tittar på tv eller äter ute eller spelar spel gemensamt också.

Men om det är de desperata fallen vi blandar in, som blir kära eller tror värsta grejjen efter man haft sex att man är tillsammans eller något bara för sexet eller att man ville ha sex för att man var kär..
Då är ju vänskapet redan förstört från första början den ena fick känslor och den andra inte tänkte på samma sätt alls.

Så tänker jag iaf 🙂 and i share my thoughts. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Ganska lätt att få kk.. Funkar inte personligheten så bra så kan man ändå utnyttja att man känner varandra!


   
SvaraCitera