Aviseringar
Rensa alla

Knullkompis


Ämnesstartare

antingen fortsätter man att träffas och respekterar att den andra personen inte är intresserad av vad man känner, eller så slutar man träffas

eller så har man tur känslorna är besvarade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hoppades på en lite enklare lösning, men antar att det inte finns.


   
SvaraCitera
orcite

Blanda inte ihop sex med känslor.


   
SvaraCitera

Tilda1988:

antingen fortsätter man att träffas och respekterar att den andra personen inte är intresserad av vad man känner, eller så slutar man träffas

eller så har man tur känslorna är besvarade

Word!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjuuuuuukt bläääää, nu går jag och ta livet av mig TJOO
Nej jag går till restaurangen mitt emot och tar så mycket öl till de behöver slänga ut mig[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Jag och mitt ex var KK i början, vi var tillsammans i 3 år.

hur länge var ni det innan ni blev tillsammans?


   
SvaraCitera

heythere:

hur länge var ni det innan ni blev tillsammans?

Helloween 03 - mars 04.


   
SvaraCitera

heythere:

En liten fundering bara. Jag har haft en "kk" knullkompis i snart ett år. Det funkar bra för oss, vi tittar på någon serie dricker vin och drinkar, samtalar sen har vi roligt i sängen. Vi har pratat om det med att vi inte har några förpliktelser (inte blanda in några känslor i den hela)

Hela KK grejen fungerar inte i längden, det kommer tillslut att komma upp känslor, oavsett om du vill det eller inte!
Det är bara Naturligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AdamVikingen:

det kommer tillslut att komma upp känslor, oavsett om du vill det eller inte!

varför är det oftast att man är på en anna nivå? Att den ena för känslor menads den andra inte ?[tired]


   
SvaraCitera

Om det slutar att kännas bra så tycker jag att du ska sluta vara med personen. Hur kan man inte ha några som helst känslor för en person man umgåtts med ofta under 1 år? Det är väl givet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar hur känslor uppstår över huvud taget.


   
SvaraCitera

Känslor behöver inte alls dyka upp, det gjorde det inte för mig. Oroa dig inte i förväg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

phenomena:

Hur kan man inte ha några som helst känslor för en person man umgåtts med ofta under 1 år?

tell me, har undrat det ganska länge nu. Undrar också varför det är så mycket lättare för tjejer än för killar[tired]. Ganska orättvist?


   
SvaraCitera

stereo total:

det gjorde det inte för mig

Hur länge var du kk?


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Hur länge var du kk?

Det var tillochfrån i ca 2år. Dock med ett långt glapp på typ ett år.


   
SvaraCitera