Aviseringar
Rensa alla

Knytkalas à la UM i Sthlm 27/9


Ämnesstartare

subhuman girl:
kanske i början av september hemma hos mig? kanske.

Detta vore trevligt. Vi är ju 11 st från Stockholm så det lär nog inte bli så många fler än så, inte heller säkert att alla kommer att kunna. Fundera på det om du känner att det är något du kan bidra med, vore asbra! Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Detta vore trevligt. Vi är ju 11 st från Stockholm så det lär nog inte bli så många fler än så, inte heller säkert att alla kommer att kunna. Fundera på det om du känner att det är något du kan bidra med, vore asbra!

det låter ju som ett bra antal. tror min roomie åker bort i början av september så då kan jag  erbjuda plats för folk att däcka på också (om det skulle behövas?). jag har inte varit på en umträff någonsin (typ) så jag vet inte hur pass spårat det kan bli. är rädd om mina ting...


   
SvaraCitera

subhuman girl:

det låter ju som ett bra antal. tror min roomie åker bort i början av september så då kan jag  erbjuda plats för folk att däcka på också (om det skulle behövas?). jag har inte varit på en umträff någonsin (typ) så jag vet inte hur pass spårat det kan bli. är rädd om mina ting...

folk brukar generellt sköta sig om man är hemma hos någon är min erfarenhet, sen så kan jag tänka mig att detta blir en något lugnare träff då det är fokus på att äta mat framför att supa typ


   
SvaraCitera

för övrigt är jag öppen inför att laga lite vad som. kan tänka mig typ paj, pizza eller bröd beroende på önskemål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För mig spelar detta ingen roll när det blir. Utan antingen kan jag eller inte. Kan jag så kommer jag! 🙂 Men står det mellan två datum etc så kan jag ta ställning till det då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: sen så kan jag tänka mig att detta blir en något lugnare träff då det är fokus på att äta mat framför att supa typ

aa tänkte samma sak. åh vad mysigt det vore.

Blivande_japan: paj, pizza eller bröd

ja tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:

det låter ju som ett bra antal. tror min roomie åker bort i början av september så då kan jag  erbjuda plats för folk att däcka på också (om det skulle behövas?). jag har inte varit på en umträff någonsin (typ) så jag vet inte hur pass spårat det kan bli. är rädd om mina ting...

Som Japanen skrev så tror jag verkligen inte det kommer att spåra. Detta är inte en traditionell träff där vi är utomhus och super skallen av oss (inte för att det brukar spåra särskilt mycket då heller men ändå), utan vi kommer mest bara äta och umgås. Glad Är det därför du tvekar så kan du vara lugn. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Är det därför du tvekar så kan du vara lugn.

okej bra, då tvekar jag inte. men vi kan väl hålla det lite öppet, kanske är någon annan som har ett bättre förslag på vart vi kan hålla till? ska höra mig för med roomien, vore bäst om hon var bortrest eftersom hon jobbar vissa helger och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:

okej bra, då tvekar jag inte. men vi kan väl hålla det lite öppet, kanske är någon annan som har ett bättre förslag på vart vi kan hålla till?

Skönt att höra! Absolut, vi låter tråden leva sitt lilla liv och ser hur det utvecklas. Glad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska laga så jefla awesome veganska grejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:
ska laga så jefla awesome veganska grejer.

Rodnar Åååh nice! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om lokal är problem så kan jag nog fixa en restaurang vi kan vara i, lätt att ta sig dit med tunnelbana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Om lokal är problem så kan jag nog fixa en restaurang vi kan vara i, lätt att ta sig dit med tunnelbana.

Men kan vi ta dit egen mat osv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Men kan vi ta dit egen mat osv?

Inga problem, ser isf till att det är tomt där^^
Men det förutsätter att det inte blir världens fylleparty, restaurangen är på bottenplan av en bostadsrättsförening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer ej om ply kommer


   
SvaraCitera