Aviseringar
Rensa alla

Kökshanddukar? -Vafan?


Ämnesstartare

För två år sen fick jag kökshanddukar av mormor i julklapp. [cute] Förra året fick jag en stekpanna i present av mammas kompis.

Det var seriösa presenter [tard]

Vad är det värsta ni har fått? [rolleyes]

Dold text: Jag fyller år om lite mer än en timma!! [cry]


   
Citera

Jag fick två kilo ost när jag fyllde år, men jag älskar ost[blush]


   
SvaraCitera

baconkebab:

Dold text: Jag fyller år om lite mer än en timma!!

hur gammal blir du?


   
SvaraCitera

grattis i förskott [party][bigcheers]

en gång fick jag en symaskin av mamma [y] för att hon ville ha en symaskin [zzz]


   
SvaraCitera

baconkebab:

För två år sen fick jag kökshanddukar av mormor i julklapp. Förra året fick jag en stekpanna i present av mammas kompis.

Vad var det för fel på dessa presenter, va!

Fick en rakhyvel av min pappa på julafton när jag var 14-15. Hemlig vink, eller vad. Fick även en mobil han gjort själv i trä med en spik till antenn när jag fyllde 12.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag fick två kilo ost när jag fyllde år, men jag älskar ost[blush]

Ost ftw!! Hade fan inte tackat nej till det [bigcheers]

caandy:

hur gammal blir du?

17 [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Dog av skratt när jag läste det om trämobilen; trots att jag hört historien förut. [blush]

Vet inte vad min sämsta present kan tänkas vara. Kanske Flora i Färg som jag fick av min mormor när jag fyllde 15.


   
SvaraCitera

jag vill ha kökshanddukar och en stekpanna...


   
SvaraCitera

Var glad att du får presenter övht, snorunge.


   
SvaraCitera

Fick en för liten, rosa pyjamas med snobben på av farmor när jag var femton...

Har också fått två jesushus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSoppa:

grattis i förskott [party][bigcheers]

Tack [rolleyes]

CitronSoppa:

en gång fick jag en symaskin av mamma [y] för att hon ville ha en symaskin [zzz]

Hahhahaha, nice! Någonsin använt den själv? [wink]

Capture:

Vad var det för fel på dessa presenter, va!

Fick en rakhyvel av min pappa på julafton när jag var 14-15. Hemlig vink, eller vad. Fick även en mobil han gjort själv i trä med en spik till antenn när jag fyllde 12.

Jag vill inte ha kökshanddukar. [sad] har lixom... ingen användning av dom [tard] Spekpannan var dock rolig och har använt den ett antal ggr [bigsmile]

Rakhyvel e ju as nice [party] Trätelefon? Hahahahahahahah xD

Åtta:

Kanske Flora i Färg som jag fick av min mormor när jag fyllde 15.

Vad är det? [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

Kökshandukar är väl kanske ingen höjdare, även om det vore lite bra. Stekpanna däremot skulle jag verkligen inte säga nej till. Speciellt om det var en bra och/eller stor sådan.


   
SvaraCitera

Ofta en stekpanna är dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

baconkebab:

För två år sen fick jag kökshanddukar av mormor i julklapp. [cute] Förra året fick jag en stekpanna i present av mammas kompis.

Det är perfekta presenter tills man flyttar hemifrån.
De sista åren så önskade jag mig grejer som jag hade behov av när jag skulle flytta hemifrån! Fick stekpannor, kastruller, handdukar, porslin osv. Helt perfekt! Blev jätteglad. Slipper man köpa nytt när man flyttar hemifrån!

baconkebab:

Vad är det värsta ni har fått? [rolleyes]

Jag hatar att få kläder som jag inte har sett tidigare. "jag tror dem passar perfekt på dig" så är det antingen fem storlekar för stora eller tre för små. Sen så tycker jag det är fantasilöst med pengar.

Tycker om det vi har gjort i min familj numera runt julen. Vi köper saker till varandra på födelsedagar(värde max 150kronor) och sen så köper vi saker till min brorsdotter och sen så är det bra. inga presenter till föräldrar, syskon eller något. Det är bara drygt. Man köper en film på 2 för 99 eller något i sådant i den stilen. Meningslöst. Och om man ska köpa presentkort så får man 100kr och ger bort 100kr till den personen. Byter pengar, bara. Meningslöst.

Sen så köper vi fina grejer när man fyller jämt. jag ska nog prata med mina bröder och dela på en present till pappa som fyller 60 i december. Kanske en fruktkorg eller något i den stilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Var glad att du får presenter övht, snorunge.

Är ingen snorunge. Lovar [sad]


   
SvaraCitera