Aviseringar
Rensa alla

Kön på Spöket labban???


Ämnesstartare

Ja, är det ngn som vet om Spöket labban är en pojke eller en flicka? Jag och min kompis har diskuterat detta i en vecka och jag gissar på att det är en flicka, pågrund av röst osv, men det kanske är en pojke... Venne vad jag ska tro! AHHHHHHHHHHH! Shockerad


   
Citera
Ämnesetiketter

Tror hn bara är :p


   
SvaraCitera

en pojke ju

annars har jag levt i en lögn sedan -92


   
SvaraCitera

Filmatiseringen förehåller sig angående fiktionsanimerade varelser ocharrow-10x10.png ärarrow-10x10.png icke existerande, men vad karaktären "Laban" skaarrow-10x10.png föreställa ärarrow-10x10.png nog en pojke arrow-10x10.png grunder utav namnet, den roll som snubben lirar. O rösten e nog bah pga ålder. Mycket glad
Det andraarrow-10x10.png spöket heter Labbolina ocharrow-10x10.png är nog en flicka, det gör det mer så att Laban verkar som en snubbe Söt


   
SvaraCitera

 Pojke, yao.


   
SvaraCitera

En flicka definitivt


   
SvaraCitera

så länge han är vit och arisk spelar könet mindre roll.


   
SvaraCitera

vem bryr sig


   
SvaraCitera

Manliga könet helt klart 


   
SvaraCitera

Whay yu no Google? 


   
SvaraCitera

en hen

 


   
SvaraCitera
mynona

På den tid jag läste om Laban utgick jag ifrån att hn var pojke, mn då var jag så liten att "pojke" var synonym för "obestämt kön" för mig. 


   
SvaraCitera
reben

laban brukar va killar


   
SvaraCitera

Varför spelar det någon roll? Könet är inte ens relevant för historien. 


   
SvaraCitera
Exner

Ni blir alldeles för påverkade av ämnet. När någon frågar en något är "det är inte relevant" eller "varför spelar det någon roll" ganska otrevliga svar.


   
SvaraCitera