Aviseringar
Rensa alla

Könsbehåring


Ämnesstartare

Vad tycker ni är okej - för både killar och tjejer - när det gäller pubeshår?


   
Citera
Ämnesstartare

Är kille och har trimmat (ca 5mm). Vill inte heller att tjejen jag ligger ska ha en stor buske där nere. Annars bryr jag mig inte, upp till var och en att bestämma hur dom ska ha det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh, beror på sammanhanget Rodnar


   
SvaraCitera

Alltså jag tycker inte att tjejer ska ha buskar där nere, visst det är naturligt men inte vackert :/ lite könshår funkar men föredrar själv att raka mig. På killar tycker jag ungefär samma sak, lite könshår går bra men inte liksom en djungel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr mig inte, rätt oviktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig inte, har själv inte helrakat då det är så förbannat jobbigt att raka hela tiden plus att det kliar 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig ej 


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95:
Bryr mig inte, har själv inte helrakat då det är så förbannat jobbigt att raka hela tiden plus att det kliar 🙁 

Att det kliar kan jag hålla med om...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr mig inte ett dugg. skulle raka mig för hennes skull, ansar när jag tycker det är ivägen. får inte så mycket action så för det mesta ser det ut som det gör.

om hon har buske är det sexigt
om hon inte har buske är det sexigt.
its a no lose situation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men är det inte störande för er om ni ska gå ner på en tjej? Jag menar, sj har jag inye upplevt det, men om man har en jävla buske, är det inte störande om man ska slicka henne?


   
SvaraCitera

bryr mig inte särskilt.

min partner bryr sig inte heller vilket är soft

rakade förr, men fick svampinfektion från helvetet så har inte vågat göra det sen dess. ansar ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt är okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palla raka. Det växer ändå ut snart igen. Låt krullet växa och gro! 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

tycker att det är helt ok att ha vad en själv vill.
vore direkt tragiskt att tycka annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite hår funkar väl men en buske är bara användande . Nakna landskap är härligast :3  


   
SvaraCitera