Aviseringar
Rensa alla

Könsbehåring


Ämnesstartare

Vilket som helst är naturligtvis "okej", men min preferens, såväl på mig själv som sexpartners, är rakat (eller på annat vis avlägsnat) med en smula kvarlämnat, gärna i form av någon figur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir så irriterad på se som säger "kön ska vara slätrakade för fan, annat är ju direkt ofräscht", så kanske man kan tycka när det handlar om one night stands, men handlar det om ens partner så tycker jag att det är mycket konstigt att tänka så, då älskar man ju inte sin partner


   
SvaraCitera

Nachac:
Vilket som helst är naturligtvis "okej", men min preferens, såväl på mig själv som sexpartners, är rakat (eller på annat vis avlägsnat) med en smula kvarlämnat, gärna i form av någon figur.

ETT HJÄRTA ELLER EN STJÄRNA OVANFÖR FITTAN ! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För mig är det allra viktigast att min partner trivs i sin behåring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond: ETT HJÄRTA ELLER EN STJÄRNA OVANFÖR FITTAN ! 😀

Fuck yeah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det sägs att har man mycket hår på knoppen (huvudet) så har man lite hår på kroppen, vilket stämmer exakt på mig. Ser ut som Joey Tempest gjorde på 80-talet på skallen. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr allt är okej, är inte upp till mig att bestämma över andra. 


   
SvaraCitera

Det finns vissa fördelar att raka. Jag började raka mej där nere då min fru drabbades av irritationer efter varje kärleksstund, för vi lyckades lista ut att det berodde på mitt hår. Hon får inga irritationer om jag är rakad från tre centimeter ovanför kukroten och neråt, inklusive pungen. Som bonus känner jag smekningar i det området mycket bättre nu. Rekommenderas.

Och då ni rakar, använd lödder före och en bra rakbalsam efter. Då blir det inget kliande heller!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Vilket som helst är naturligtvis "okej"

Brukar variera min frisyr efter ork. Pallar jag så blir det rakat/vaxat med lite sparat ovanför. På andra föredrar jag oftast trimmat så man kommer åt.


   
SvaraCitera

Själv så håller jag det oftast rakat och fint, men det är ju hur jag vill att det ska vara på mig. Spelar som ingen roll ifall ens partner är rakad/vaxad eller ej så länge personen trivs med det. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror ju helt på, en tjej får gärna ha hår där nere för mig. Mwn behöver ju inte vara en djungel heller, skall ju hitta fram också utan att leka nån expedition. Och som kille gillar jag rakat då det är bekvämast!


   
SvaraCitera
Yaren

då jag inte rakar mig, tänker aldrig göra det av hygien, bekvämlighet och människorättsskäl så kan jag inte förvänta mig att killen "ska" raka sig heller. Han får göra som han vill, och jag tänker inte döma honom för hans egna val. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har någon här någonsin fått kritik för sin behåring?  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk får ha som de vill. Tycker själv det är snyggare med lite "för mycket" än med lite "för lite" men skulle aldrig be någon annan se ut på ett vis den inte är bekväm med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
Blir så irriterad på se som säger "kön ska vara slätrakade för fan, annat är ju direkt ofräscht"

😀 typiskt mantra


   
SvaraCitera