Forumet - Könsbyte?

Könsbyte?

2391 0 110

Spana också in:

ohYEA_:

då fårom väl betala för alla skönhetsoperationer också, för man är kanske inte nöjd med sin näsa och vill ändra på den med?? och 4 års terapi innan

mm och det finns faktiskt nått som kallas att arbeta! jag vill ju fan inte betala för att någon annan jävel tycker den har små tuttar!
jag vill väl hellre ha kvar min lön så jag har råd med egna lösbröst isställlet för att skänka mina pengar till andra för att dom ska få det.
angel_dead:

man tycker själv att man fått fel kön och jag tycker jag fått fel form på brösten va e skillnaden?

Och bröstcanceropererade tycker att man borde ha två bröst och brännskadade tycker att man borde ha frisk, slät hud osvosv. Naturligtvis är det skillnad på plastikoperationer och plastikoperationer.

Könskorrigering räknas som rekonstruktiv plastikkirurgi, inte estetisk.
angel_dead:

jaha? men det är folk som fått för sig saker? eller finns det någon källa som du hänvisa till som man faktiskt kan se någon forskning på att det är sant att dom fått fel kön´?

Finns det någon källa du kan hänvisa till som säger att det inte är så? [confused]

Många plastiskoperationer som betalas av staten handlar om folk som "har fått för sig saker". Som exemplen jag gav i förra inlägget.