Aviseringar
Rensa alla

Könshårsfobi på toaletten, nån mer?


Ämnesstartare

Nu när jag är hemma och delar toalett med min familj har min toalettfobi kommit tillbaka. Jag avskyr att när man ska gå på toaletten så har nån människa fällt könshår på ringen och låter d ligga där, detta gör mig enormt äcklad. [sad]
Fler som har detta problemet eller har toalettfobi och inte pallar att gå på allmänna toaletter eller hos folk ni inte känner etc. ? [n]


   
Citera
Ämnesstartare

Mja, ser jag ett hår, eller ännu värre, en droppe (kan vara vatten, kan vara kiss) så måste jag först ta bort det med papper, och sedan lägga papper där det var innan jag törs sätta mig. Vilket är korkat, eftersom mer eller mindre hela ringen lär ha varit i kontakt med både könshår och oidentifierbara vätskor... Nån gång. Ofentliga toaletter är nästy ._____.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä. fast tål inte hårstrån, eller strumpludd, i badkaret, oavsett om de härstammar från könsdelar eller inte. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. [sad] Går inte heller på offentliga toaletter, aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

eller ännu värre, en droppe (kan vara vatten, kan vara kiss)

d är så jävla nasty att först pissa/skrätta på ringen och sen inte ens ta bort d. Kommer aldrig kunna gå på toaletten fan! Så jävla vidrigt med könshår på ringen.


   
SvaraCitera
Issen

könshåren är typ renare än dom man har på huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

så har nån människa fällt könshår på ringen och låter d ligga där

[tard]
Har aldrig sett det [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

könshåren är typ renare än dom man har på huvudet.

ändå,tycker d är vidrigt, då kan man fan ta bort d om man nödvändigtvis måste fälla på toaringen. [shake]

Nintendo:

Har aldrig sett det

din pappa är rakad![blush][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

din pappa är rakad![blush][smile]

Brukar ligga skäggstrån i handfatat [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Brukar ligga skäggstrån i handfatat

menade pungen,tror inet han rakar pungen i handfatet.


   
SvaraCitera

Ofta man fäller könshår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Ofta man fäller könshår.

eh ja,tydligen.varför skulle d annars ligga könshår på dassringen? [shake]Jag har själv aldrig vart med om fenomenet att fälla könshår,men ingen annan förklaring finns. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja blääää[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

menade pungen,tror inet han rakar pungen i handfatet.

Det tror jag [blush]


   
SvaraCitera

Alltså.. det behöver inte alltid vara könshår. Jag brukar tex borsta
håret precis bredvid toaletten här hemma och då flyger mina slitna toppar lite överallt och vi har skämtat rätt mkt om det där eftersom några hamnade på toasitsen en gång och det såg ut som könshår.


   
SvaraCitera