Aviseringar
Rensa alla

könsluktshjälp


zercko
Ämnesstartare

Nu är det så här då. De flesta har säkert hört om att man kan ändra både smak och lukt på sina juicer beroende på kost. ( att man får sötare smak av ananas osv). Det är också känt att man kan få raka motsatsen om man äter mat som vitlök och fisk.
Nu är mitt problem sådant att min kille kommer hem imorgon och min kära mor råkade laga en kaosartad måltid som var överforsad med alla sorters olika lök/vitlökar hon kunde hitta, tillsammans med fisk.
Då är min fråga sådan, hur lång tid tar det tills denna måltid "försvinner" från kroppen, eller kan jag göra något för att "täcka över" det om jag skulle lukta. Tänker typ om jag börjar vräka i mig alla frukter jag kan hitta så kanske det dominerar lite sådär tills imorgon. Detta är egentligen för oss bådas skull då jag personligen blir helt otänd om jag vet att det luktar sopa. Känns ofräscht liksom
Någon som har förslag?


   
Citera
Ämnesetiketter

ingen aning drick något vätskedrivande kanske


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

Okej, men hur länge isåfall?
Det är troligtvis inte efter en h antar jag 


   
SvaraCitera

zercko:
Okej, men hur länge isåfall?
Det är troligtvis inte efter en h antar jag 

en dag kanske


   
SvaraCitera

Terpentin kanske?


   
SvaraCitera

I call bussheiittttttttttttttttttttttttttt.
Käkade massa sött godis, smaken blev inte sötare för det.


   
SvaraCitera
time
 time

lurifax69:
I call bussheiittttttttttttttttttttttttttt.
Käkade massa sött godis, smaken blev inte sötare för det.

Godis är inte alls samma sak som naturlig frukt vars vitaminer och juice bidrar till smakändringen. Att äta sött betyder inte att du smakar sött. Det är specifikt ananas som gäller och då har det testats på smaken av sperma, inte könssmak överlag.

Till TS: att äta EN måltid något påverkar ingenting förutom möjligen din andedräkt. Ananastesterna har utförts där testpersonerna ätit massvis med ananas under flera dagar. Att äta fisk och vitlök till en måltid påverkar inte.


   
SvaraCitera

time: vitlök till en måltid påverkar inte.

tycker det påverkar kroppsodören om man äter vitlök eller curry eller nåt


   
SvaraCitera

time:

Godis är inte alls samma sak som naturlig frukt vars vitaminer och juice bidrar till smakändringen. Att äta sött betyder inte att du smakar sött. Det är specifikt ananas som gäller och då har det testats på smaken av sperma, inte könssmak överlag.

Noshit sherlock, fattade du inte att jag drev? Slår vad om att om jag bara äter massa grönt och frukt och dricker "juice" så kommer inte smaken att förändras för huve taget, inte vad vi människor kan märka iaf.


   
SvaraCitera

lurifax69:
I call bussheiittttttttttttttttttttttttttt.
Käkade massa sött godis, smaken blev inte sötare för det.

+1 Tumme upp Precis, det luktar ju gilla för alla och det spelar ingen roll vad man äter! Konstigt att vissa har svårt att inse det. (dock inte sådana som du och jag!)


   
SvaraCitera

Ät gott och bra dessutom är det ju bullshit det där med att äta olika saker om man luktar gott där nere osv. Alla luktar illa där nere och när man inte har duschat, lev med det! Glad
Men det är fin tanke iaf!


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Alla luktar illa där nere och när man inte har duschat, lev med det!

min snopp doftar jättegott! enligt alla tjejer


   
SvaraCitera

lurifax69: Noshit sherlock, fattade du inte att jag drev? Slår vad om att om jag bara äter massa grönt och frukt och dricker "juice" så kommer inte smaken att förändras för huve taget, inte vad vi människor kan märka iaf.

jo äter man nyttigt luktar det betydligt bättre än om man äter massa skräpmat...


   
SvaraCitera

dinkompis:

min snopp doftar jättegott! enligt alla tjejer

Vilken tur att alla killar inte också tycker det! Blink

Vad har du gjort för att den ska lukta gott då?


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Vad har du gjort för att den ska lukta gott då?

duschar varje morgon och kväll efter träning. käkar asmycket grönsaker 


   
SvaraCitera