Aviseringar
Rensa alla

KönsOperation


Ämnesstartare

Dreamcypher:

Hur menar du då?

jag föddes med fel kön 😉


   
SvaraCitera

KrossadBanan:

Hej jag är en kille som inte står ut att vara kille känns bättre och vara tjej tror jag jag har alltid känt att jag tillhör fel kön och jag behöver hjälp med saker

Ta bort kuken när du är över 18 år.


   
SvaraCitera

KrossadBanan:

jag föddes med fel kön 😉

Det där var väl inte precis någon förklaring till varför du anser att du fötts med fel kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dreamcypher:

Det där var väl inte precis någon förklaring till varför du anser att du fötts med fel kön.

svårt att förklara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Ta bort kuken när du är över 18 år.

Mm ska nog det =D


   
SvaraCitera

KrossadBanan:

Mm ska nog det =D

Och ta hormoner.


   
SvaraCitera

KrossadBanan:

Hej jag är en kille som inte står ut att vara kille känns bättre och vara tjej tror jag jag har alltid känt att jag tillhör fel kön och jag behöver hjälp med saker

Tja!

Det går ju faktiskt att byta kön idag, vilket jag tycker att du ska göra om du känner att det är tjej du vill vara.

Good luck![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Och ta hormoner.

absolut

Michee:

Tja!

Det går ju faktiskt att byta kön idag, vilket jag tycker att du ska göra om du känner att det är tjej du vill vara.

Good luck![y]

Oh det ska jag [smile]


   
SvaraCitera

KrossadBanan:

Mm ska nog det =D

Och betala det själv så skattebetalarna slipper betala för dina perversa idéer.


   
SvaraCitera

KrossadBanan:

jag föddes med fel kön 😉

heej jag är 1 människr som föddes med fel djur tyvärr. har alltid känt att jag bhöver hjälp med saker men ingen annan bhvöer någonsin hjälp alla kalrar allt själva. jag vill hellre vara 1 grisapa det känns mkt bättre tycker jag passar mig mer. grisapor behöver bara äta mat sova så det kan jag klara av så nu måste jag byta!!! hallå kan ni betala!!


   
SvaraCitera

KrossadBanan:

För jag inte passar som kille

Är det objektivt eller är det en känsla du har?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Är det objektivt eller är det en känsla du har?

jag känner mig mer som kvinna en man och så känner jag mig som att jag föddes fel alla stam celler delade sig fel och sånt


   
SvaraCitera

Känner en, och han bytte kön. Hon är idag glad, frisk och har vanligt jobb.


   
SvaraCitera

tejpa kuken, gå upp 100 kilo ( för brösten ). Döp dig till frida and there you go [y]


   
SvaraCitera

Krossa bananen.


   
SvaraCitera