Aviseringar
Rensa alla

Könssjukdom eller nåt annat?


Ämnesstartare

Tjenare, jag har en fråga.. Jag har haft både klamydia och köns svamp förut (jag är kille). Hade ganska mycket sex för ett par veckor sen, med ett par olika partners och var ganska säker på att jag fick svamp igen.. 
Så jag köpte en svamp tablett för nästan 200 spänn igen, och smörjde med lite krämer, redan dagen efter tabletten vart jag jätte röd på ollonet runt hålet till urinvägen.. Och nu blir jag det varje gång efter utlösning. Har vart hos UM och dom sa att jag skulle smörja med barn olja och vänta ut det bara, men jag är oroad ändå? Det svider eller kliar inte, jag kan få ibland lite obehaglig känsla  nån gång om dagen oftast när jag ska sova.. Vad låter detta som, ska jag kontakta vårdcentralen? Tack. 


   
Citera
Ämnesstartare

Det har börjar blivit lite bättre tror jag, jag hade sex med kondom igår (um sa att det var okej) och jag vart mycket mindre röd än vad jag brukade bli (innan jag började smörja med barn olja). Och så idag får jag lite av dendär obehagliga känslan, inte ont inte klia men.. Det sticker till lite ibland? Fast inte på ett ont sätt. 

Fick dessutom en receptfri kräm mot exem/irriterad hud/insektsbett som jag kan ta en gång om dagen mot rödheten som funkar jättebra, tar bort rödheten nästan direkt. Det enda "symtomet" jag har märkt är att, det kommer mer kiss än vanligt efter jag har lissatkissat, och ska torka rent då brukar jag krama ur den sista droppen, det kommer mycket mer nu än förut efteråt när jag klämmer ur "det sista" 

Sorry för Wall of text men, jag blir helt tokig av att inte veta 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske inte ens är rätt ställe att fråga på, men det gick inte att "ställ en fråga" på mobilen :/


   
SvaraCitera

Använd kondom nästa gång? 


   
SvaraCitera