Aviseringar
Rensa alla

könssjukdomsvaka


Ämnesstartare

ska få reda på idag om jag har några läskiga könssjukdomar eller inte, yay. har spenderat typ tolv år med promiskuöst, oskyddat sex, så jag vet inte vad oddsen är för att jag inte har något, egentligen. men jag har inte haft några symtom, och folk jag legat med hyfsat jättemånga gånger som testat sig har varit rena, så det pekar på att jag inte har något. men nu testade jag mig förra veckan, och de skulle höra av sig idag. så, yay.

spännande spännande, jag laddar med snacks och 2,25:or.


   
Citera
Ämnesstartare

trevligt

har blivit testad för klamydia tre gånger, trots att det hade varit omöjligt för mig att ha det


   
SvaraCitera

 Hoppas det inte är något!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
trevligt

har blivit testad för klamydia tre gånger, trots att det hade varit omöjligt för mig att ha det

omöjligt varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linoonil:

 Hoppas det inte är något!

vore lite jobbigt om det var något.
om två personer bär på något och behandlas mot det, kan de ligga under tiden då? annars kan det bli drygt.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

vore lite jobbigt om det var något.
om två personer bär på något och behandlas mot det, kan de ligga under tiden då? annars kan det bli drygt.

Ingen aning, om det är något så kan du säkert fråga en gynekolog eller liknande om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

omöjligt varför?

använder alltid kondom, och är säker på att den jag ligger med inte har någon sjukdom för den har testat sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linoonil:

Ingen aning, om det är något så kan du säkert fråga en gynekolog eller liknande om det.

gynekologer är 1900-tal, nu för tiden ställer man dumma frågor på ungdomar.se och väntar tills någon orkar ta dem på allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

använder alltid kondom, och är säker på att den jag ligger med inte har någon sjukdom för den har testat sig.

inget av dem är ju någon garanti. det säger ju bara något om sannolikheten att du har något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OK GLHF


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

inget av dem är ju någon garanti. det säger ju bara något om sannolikheten att du har något.

jag har aldrig haft någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag har aldrig haft någonting.

det betyder ju inte att det är omöjligt. alla/de flesta könssjukdomar smittar väl rätt effektivt via blod också, och de flesta drar väl på herpes. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det betyder ju inte att det är omöjligt. alla/de flesta könssjukdomar smittar väl rätt effektivt via blod också, och de flesta drar väl på herpes. 

nej, självklart inte. blodsex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

nej, självklart inte. blodsex.

kanske i synnerhet blodsex, men kom igen, alla är väl insmetade i andra personers blod då och då. behöver inte vara något sexuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

kanske i synnerhet blodsex, men kom igen, alla är väl insmetade i andra personers blod då och då. behöver inte vara något sexuellt.

aldrig.


   
SvaraCitera