Aviseringar
Rensa alla

köp aldrig en opel...


Ämnesstartare

Hur kan det vara möjligt att en opel zafira från 01 har knackningar från lyftarna?... har nyss fått byta kamrem och sträckare, fixa parkeringsbromsen, positionslyktorna fram, vindrutespolare, bytt hjullager och mycket mycket mer....


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Är det så konstigt att den går sönder om en tjej har den?!(LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Är det så konstigt att den går sönder om en tjej har den?!

löl


   
SvaraCitera

nehh jag håller med dig. införskaffa dig en Mercedes istället. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, jag litar på ditt ord juliagoesbest. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

juliagoesbest:

Hur kan det vara möjligt att en opel zafira från 01 har knackningar från lyftarna?

juliagoesbest:

fixa parkeringsbromsen

Ja då förstår jag inte varför det knackar [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska nog köpa en opel bara för att vara alternativ.[blush]


   
SvaraCitera

juliagoesbest:

Hur kan det vara möjligt att en opel zafira från 01 har knackningar från lyftarna?... har nyss fått byta kamrem och sträckare, fixa parkeringsbromsen, positionslyktorna fram, vindrutespolare, bytt hjullager och mycket mycket mer....

köp en opel bli belåten, se naturen genom plåten. du kanske måste ändra en inställning till ventilerna!
köp dig en bättre bil efter det..... typ saab 9000 eller nån annan modellen eller märke av högre kvalité


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drfrasse44:

köp en opel bli belåten, se naturen genom plåten. du kanske måste ändra en inställning till ventilerna!
köp dig en bättre bil efter det..... typ saab 9000 eller nån annan modellen eller märke av högre kvalité

Håller med [wink] själv kör jag en Saab 9-5 2,3 Turbo Kombi. [smile]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är därför man cyklar! [y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har för mig att det finns skröna om att att första generationens astra var rostangripna redan när dom skeppades från tyskland [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Är det så konstigt att den går sönder om en tjej har den?!(LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL)

det var faktiskt ganska dumt sagt...

Hur hade liksom bilen fått plats i köket egentligen? [cute]

hihihihiihi ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drfrasse44:

köp en opel bli belåten, se naturen genom plåten

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

Hur hade liksom bilen fått plats i köket egentligen? hihihihiihi ^^

Hahahahaha!
Nej herregud nu får du sluta vara så rolig, min förbjudna kärlek växer sig bara starkare och starkare :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hahahahaha!
Nej herregud nu får du sluta vara så rolig, min förbjudna kärlek växer sig bara starkare och starkare :/

Hihihihihi ^^

naw bby say it ain't so </3 :/


   
SvaraCitera