Aviseringar
Rensa alla

Köp av dildo


Ämnesstartare

Jag vet att jag skapade en diskussion om detta förut, men eftersom att det har kommit in en massa nya så har den gamla bara försvunnit i dimman av diskussioner.
Jag är en kille som fyllde 15 i september.
Jag vill gärna köpa en dildo diskret och utan att behöva gå igenom kreditkort skit och sånt.
Finns det något sätt eller någon sida där man kan typ betala vid kassan eller något?
Alla tips uppskattas [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ska du leka me den i rumpan? (a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EriKK94:

Ska du leka me den i rumpan? (a

Håll käft.

simommrt1:

Jag vill gärna köpa en dildo diskret och utan att behöva gå igenom kreditkort skit och sånt.

Du... kan plocka ut kontanter och betala i kassa? Annars kanske du har någon nära vän som är tillräckligt gammal för att handla på nätet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Håll käft.

hora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Du... kan plocka ut kontanter och betala i kassa?

Går det verkligen?
Eller ifall jag beställer och går till kassan kommer dom då att be om kreditkort?
För jag har inget och jag vill inte be någon köpa åt mig eller beställa åt mig. [chocked]


   
SvaraCitera

simommrt1:

Går det verkligen?
Eller ifall jag beställer och går till kassan kommer dom då att be om kreditkort?
För jag har inget och jag vill inte be någon köpa åt mig eller beställa åt mig. [chocked]

om du går till en fysisk butik är det klart du kan betala med kontanter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

om du går till en fysisk butik är det klart du kan betala med kontanter.

Vad menar du?
Typ Teknikmagasinet och köper där eller går till typ pressbyrån ifall jag har beställt dit?


   
SvaraCitera

Gå till en butik där det säljs dildos och betala med kontanter där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Gå till en butik där det säljs dildos och betala med kontanter där.

Tror nog att jag blir utkickad av dom.
Jag är ju 15.
Sen så finns det nog inget annat än kondomer på apoteken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Tror nog att jag blir utkickad av dom.

nej, varför skulle du det?

simommrt1:

Sen så finns det nog inget annat än kondomer på apoteken.

fail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Sen så finns det nog inget annat än kondomer på apoteken.

Vissa apotek säljer sexleksaker.

simommrt1:

Jag är ju 15.

De lär inte kolla leg, de vill främst kunna köra ut fnissande skitungar. Så länge du ska köpa något så lär det inte bli några problem [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

nej, varför skulle du det?

För att dom gillar väll inte att små skit p15 skuttar in och beställer sex leksaker?
Sen kan väll någon ba "Vad gjorde du idag?", "Åh nej inget, bara sålde en sex leksak till en 15 åring..".


   
SvaraCitera

simommrt1:

Vad menar du?

stereo total:

Gå till en butik där det säljs dildos och betala med kontanter där.

detta menar jag. Du är 15. Byxmyndig. Bete dig vuxetoch fnissa inte åt grejer och slå inte sönder affären så lär du få köpa din dildo utan att bli utsparkad. Jag vet flickor som köpt i fysiska butiker när de var 13. Det är bara dina "tänk om"-nerver som spökar. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

detta menar jag. Du är 15. Byxmyndig. Bete dig vuxetoch fnissa inte åt grejer och slå inte sönder affären så lär du få köpa din dildo utan att bli utsparkad. Jag vet flickor som köpt i fysiska butiker när de var 13. Det är bara dina "tänk om"-nerver som spökar.

lol "byxmyndig"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar la finnas nån åldergräns på sexleksaks-sajter.. Tror det är 18 oftast av någon anledning, hade vart ett vettigt alternativ annars, de skickar diskreta paket.. [smile]

Edit: hittade ingenting om någon åldersgräns på denna sajten: http://www.vuxen.se/

du kan självklart betala med kontanter när du hämtar paketet, beställ med postförskott så löser sig den biten!

Du behöver visa legitimation när du hämtar paketet, så göm ej det! [crazy]


   
SvaraCitera