Aviseringar
Rensa alla

Köp av mobil, värt att vänta och se om HTC EVO släpps i Europa?


Ämnesstartare

Tjosan!

Min telefon har börjat krångla en del så det känns som att det börjar bli dags att skaffa mig en ny en. Även om det kommer ta ett tag att spara ihop pengar [cry]

Men utav de telefoner som finns på den svenska marknaden idag så är det utan tvekan HTC Desire som jag vill ha! Älskar Sense helt enkelt! Men efter att ha hittat den Amerikanska HTC Sprint EVO 4G så är jag ju helt förälskad! Dock så finns då alltså inte på den Europeiska marknaden. Men eftersom att det tar ett tag innan jag har råd med en Desire kanske man kan vänta lite extra och se om EVO'n har nått den europeiska marknaden?

Tror ni att HTC kommer att släppa en liknande version utav Sprint EVO 4G på den Europeiska marknaden?? [cute]

//MrMetrixa


   
Citera

Just HTC Evo kommer inte släppas i Europa, möjligtvis en europeisk version men den kommer nog inte va exakt likadan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Just HTC Evo kommer inte släppas i Europa, möjligtvis en europeisk version men den kommer nog inte va exakt likadan.

MrMetrixa:

Tror ni att HTC kommer att släppa en liknande VERSION utav Sprint EVO 4G på den Europeiska marknaden??

Det förstår jag redan då HTC EVO bland annat är framtagen tillsammans med Amerikanska telejätten Sprint. Därför skrev jag en liknande version utav HTC Sprint EVO 4G.

Det här inlägget kanske det låter som att jag är arg/iriterad. Det är inte fallet. Best wishes! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag inskaffade mig Sony Ericsson X10 häromveckan
och den kan jag rekommendera starkt!

Den har 4' tums skärm, och har Android 1.6 som OS,
8 Megapixel kamera, vilket ger riktigt fina bilder.
Dessutom har du det här TimeScape som gör att du håller koll på allting på samma ställe. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sendjil:

jag inskaffade mig Sony Ericsson X10 häromveckan
och den kan jag rekommendera starkt!

Har även kollat på den lite men gillar HTC mer därför att de har Android 2,1 samt deras eget Sense vilket är underbart! Jag tror nog att X10'n är en bra telefon men jag har aldrig riktigt gillat Sony [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrMetrixa:

Har även kollat på den lite men gillar HTC mer därför att de har Android 2,1 samt deras eget Sense vilket är underbart! Jag tror nog att X10'n är en bra telefon men jag har aldrig riktigt gillat Sony

ahh det är lite tråkigt faktist att den inte drivs av 2,1 och sense har den inte heller [sad] men i så fall hade jag nog satsat på HTC, om du inte överväger att skaffa en iPhone vill säga [crazy]


   
SvaraCitera

htc legend


   
SvaraCitera

Sendjil:

Android 1.6

Bara det är anledning nog att inte skaffa den.

Jag rekommenderar HTC Desire starkt! Haft min i 2 veckor nu [love]


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

utan tvekan HTC Desire som jag vill ha

Nja... SGS är nog det självklara valet om du tänker roota den. Bäst hårdvara hittills.

Buddah:

Bara det är anledning nog att inte skaffa den.

Den får 2.1 snart.. Har den själv och kan bara säga att jag älskar den. Självklart slänger man ju in FroYo(2.2) så snart någon rootar boot dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tomtefar:

Har den själv och kan bara säga att jag älskar den

Har du X10 ? [smile]


   
SvaraCitera

X10 ska få android 2,1 i september. har haft x10 ett tag nu och är helnöjd!


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Den får 2.1 snart..

Att man inte lägger in det från början tyder ju på att det är en ofärdig produkt man släpper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sendjil:

om du inte överväger att skaffa en iPhone vill säga

Vill inte ha en iPhone, du har inte samma frihet med en iPhone som en Android, du kan inte anpassa skrivbordet med widgets och så vidare! Sen så iPhone så dyr. Så som jag har uppfattat det så piskar Desire'n iPhone ganska lätt. Den har större skärm, du kan anpassa telefonen mer än vad du kan med en iPhone, ca 1600 kr billigare och en snabbare processor osv. (detta jämfördes med en iPhone 3GS)
[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrMetrixa:

Vill inte ha en iPhone, du har inte samma frihet med en iPhone som en Android, du kan inte anpassa skrivbordet med widgets och så vidare! Sen så iPhone så dyr

haha sant! precis av samma anledning till att jag inte skaffa iPhone + att alla har den [sad] men satsa på Desire den verkar grym ju!
Så länge du skaffar en Android lur lär du nog inte ångra dig,
Android Market är riktigt bra! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

X10 ska få android 2,1 i september. har haft x10 ett tag nu och är helnöjd!

Jag köpte den för några dagar sen, och säger detsamma om den är riktigt häftig! Men jag har problem med batteriet, [shake] det håller bara runt 8 - 10 timmar / dag när den är fullladdad och även om jag har stängt av Wi-Fi och bluetooth så hjälper det inte [sad] vad göra? [confused]


   
SvaraCitera