Aviseringar
Rensa alla

Köp av sexuella tjänster, vad tycker du - individens val eller samhällsansvar?


Ämnesstartare

Köp av sexuella tjänster, vad tycker du - individens val eller samhällsansvar?

Vi är två studenter från institutionen för socialt arbete på Göteborgs Universitet som gör en studie om unga mäns attityder till köp av sexuella tjänster. Vi vill komma i kontakt med dig i åldern 18-25 år. Syftet med vår studie är att belysa unga mäns tankar och värderingar kring köp av olika slags sexuella tjänster, alltifrån posering inför webbcam till försäljning på gatan. Du behöver inte ha egna köperfarenheter, det är dina tankar och värderingar som är viktiga i vår undersökning.

Är du intresserad av att delta i en anonym gruppintervju genom MSN, eller har andra frågor, kontakta gärna oss på nedanstående mail så får du mer information. Alla som deltar i studien får ett informationsbrev med beskrivning av tillvägagångssätt, innehåll och forskningsetiska förhållningssätt. Alla får även en nyskapat MSN-identitet, för att garantera anonymiteten gentemot varandra.

Med vänlig hälsning,

Emely Fransson Gicquel och Malin Karlsson
E-mail: MalinochEmely@hotmail.se

Har du mer frågor så kan du också kontakt vår handledare

Jari Kuosmanen
Fil. dr, lektor i socialt arbete
Institutionen för socialt arbete Göteborgs universitet
Box 720, 405 40 Göteborg
031:7861619
E-mail: jari.kuosmanen@socwork.gu.se

ÄNDRAT 2011-10-18 14:53


   
Citera

Ett, Vart är pollen.

Två, Individens val är så jävla överskattat så det är sjukligt. Individer vet väldigt sällan bäst. Det är helt klart ett samhällsansvar som det mesta.


   
SvaraCitera

Malin och Emely har varit i kontakt med oss och vi har godkänt tråden. [y]


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Malin och Emely har varit i kontakt med oss och vi har godkänt tråden. [y]

bra, tänkte just på det!


   
SvaraCitera

Mousserande:

Ett, Vart är pollen.

Två, Individens val är så jävla överskattat så det är sjukligt. Individer vet väldigt sällan bäst. Det är helt klart ett samhällsansvar som det mesta.

Läste du inte inlägget? Det är ingen undersökning som sker på UM, de vill ha kontakt med folk att intervjua.


   
SvaraCitera

Själv orkar jag nog inte sitta och chatta, men känner ni för att ta det via mail istället så kan jag bidra med hur jag tänker om saken.


   
SvaraCitera

Rymdpirat:

Läste du inte inlägget?

Nej. [shake]

MalinochEmely:

anonym gruppintervju

Måste man vara anonym?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mousserande:

MalinochEmely: anonym gruppintervju

Måste man vara anonym?

självklart får du vara med och använda din egna msn-adress, det väljer du helt själv! 🙂 vi vill ändå erbjuda möjligheten att vara anonym ifall man känner att man vill vara det.

vill man vara det så ordnar vi en ny msn-adress ex. "person1@hotmail.se" som man kan använda sig av i chatten med dom andra.

Om du vill vara med får du jättegärna maila oss på:

malinochemely@hotmail.se


   
SvaraCitera

Kan vara med om jag har tid det tillfället, men orkar inte maila er, min email finns på min profil.

Är 18 även fast min profil säger annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Själv orkar jag nog inte sitta och chatta, men känner ni för att ta det via mail istället så kan jag bidra med hur jag tänker om saken.

grymt! absolut - vi mailar gärna dig frågorna lite senare under veckan!


   
SvaraCitera

MalinochEmely:

grymt! absolut - vi mailar gärna dig frågorna lite senare under veckan!

Sure thang. PMar adress.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Kan vara med om jag har tid det tillfället, men orkar inte maila er, min email finns på min profil.

Är 18 även fast min profil säger annat.

absolut! går det bra att vi mailar dig på den då vi ska maila ut information och tider för chatt? kommer finnas flera olika chatttillfällen att välja mellan, mer info kommer på mailen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej alla!

Söker fortfarande intervjupersoner som vill vara med i vår studie - maila oss gärna vid intresse!

malinochemely@hotmail.se

Ha det gott!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej!
Ikväll 31/10 klockan. 19.00 ska vi ha en intervju på MSN (i grupp).
Är det någon som skulle vilja vara med? Maila oss så skickar vi inloggningsuppgifter och information om intervjun!

Vore jättetacksamma!

/ Emely och Malin


   
SvaraCitera