Aviseringar
Rensa alla

Köpa BH men vart?


Ämnesstartare

Hej allihopa! Jag är en tjej på 11 höstar som börjar få bröst..
Jag har börjat med små toppar och så.. men nu vill jag helst ha "stoppade" eller vad man nu ska säga. Ja.. kanske det man typ använder när man vill ha riktig BH när man har använt "topp". Därför undrar jag (det kunde vara snällt om ni svara) vart man köper det? Och hur jag ska veta vilken storlek jag ska ha..

[blush] Snälla svara![cute]

Kram[love]


   
Citera
Ämnesstartare

Lidl i likhet med alla andra proletärer.


   
SvaraCitera

Älskarej:

Lindex (Du röstade på detta alternativ)

ALDRIG HM! ALDRIG!
Om du har bra ekonomi så kan du köra på typ Triumph [cute] men de säljs på lindex ändå [cheers]

Fast såg först nu att du är 11 och vill ha vadderade. Don't, fortsätt vara ett barn medan du faktiskt kan. För mig är det försent. Du fattar verkligen inte nu hur man längtar tillbaka till barndomen när man väl är 1månad från myndigheten!

Håll dig till toppar tills du verkligen behöver BH. Vilket brukar vara när du har kupa B typ.

Dold text: Jag är full. Därför tänker jag inte ha ansvar för luddighet i inlägg utan lägger det ansvaret på mina kusiner [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

ALDRIG HM! ALDRIG!

vaffööööööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som om jag kmr ihåg d


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

vaffööööööö

Obekväma, dålig kvalitet och storlekarna är fucked up as hell. Iofs är jag en D-kupa, och dömer dem från deras BHar i denna storlek, vilket är sjukt jävla små och skumma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Obekväma, dålig kvalitet och storlekarna är fucked up as hell. Iofs är jag en D-kupa, och dömer dem från deras BHar i denna storlek, vilket är sjukt jävla små och skumma.

kvaliten kan jag hålla med om iofs, men eftersom dom ofta är billiga där är det ingen större fara imo
brukar iofs mest köpa sånahär
Image

SOM JAG ÄVEN REKOMMENDERAR TILL TS EFTEROSM HON ANTAGLIGEN INTE HAR SÄRSKILT STORA TUTTAR[party]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

SOM JAG ÄVEN REKOMMENDERAR TILL TS EFTEROSM HON ANTAGLIGEN INTE HAR SÄRSKILT STORA TUTTAR[party]

Kan inte låta bli att sitta och fnissa [love][love] ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Kan inte låta bli att sitta och fnissa ^^

men 11 år likso m[crazy]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men 11 år likso m[crazy]

Jag vet. hon är lika gammal som min bror. Och min bror är fortfarande total pedant ang. sina starwars legofigurer...
Så ja... Och när man tänker tillbaka på sig själv i den åldern... ujj...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskarej:

Lindex (Du röstade på detta alternativ)

Finaste, tycker jag.

Kouki:

Så ja... Och när man tänker tillbaka på sig själv i den åldern... ujj...

Då hade jag B-kupa och onanerade var och varannan kväll.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Då hade jag B-kupa och onanerade var och varannan kväll.

mina tog lite längre tid på sig... typ 12år och sen BOM! kom de helt plötsligt... Onani har jag aldrig varit förtjust i [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

mina tog lite längre tid på sig... typ 12år och sen BOM!

Mina började redan när jag var sju. Blev fett utstött i duschen.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Mina började redan när jag var sju. Blev fett utstött i duschen.

feel for you [love]


   
SvaraCitera

Kappalh eller Lindex


   
SvaraCitera