Aviseringar
Rensa alla

Köpa converse


Ämnesstartare

Jag ska köpa nya converse men vet inte vart jag ska köpa det. Jag har tänkt att jag ska beställa på internet men vet inte vart jag borde göra det för ett bra pris. Jag vill ha dom vanliga vita höga conversen, hi eller vad dom heter men jag vill också ha dom vita låga, chuck Taylor tror jag dom heter. Men dom vita verkar vara dyrare än alla andra färger. Vet någon nån sida där dom finns billigt? Jag vill ha äkta converse men om nån vet någon sida som säljer fake som ser likadana ut som dom äkta så funkar det med. 


   
Citera

EBAY.COM!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

aliexpress

fejk, men ändå


   
SvaraCitera

hollywood.se en bra sida, plus dom har fysiska butiker också


   
SvaraCitera

Converses egna hemsida?


   
SvaraCitera

stadium har de vita så om du vill ha med all säkerhet äkta och direkt så aaa gå till stadium och liknande butiker.


   
SvaraCitera

Eller så klipper du ut märket från nå gamla converse
ändå bara märket som kostar 


   
SvaraCitera

Köp från Ebay, där slipper du betala lika mycket som du måste irl/andra hemsidor.

Ex, de säljer converse för 300 kr, ≈400 med frakt


   
SvaraCitera

Chocolatemustache : Vet någon nån sida där dom finns billigt? Jag vill ha äkta converse men om nån vet någon sida som säljer fake som ser likadana ut som dom äkta så funkar det med.

Du kan använda Prisjakt eller Pricerunner för att jämföra priser mellan olika sidor, här har du exempelvis för Converse Chuck Talor All Star Hi-Top Canvas:  http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=641851

Du kommer inte hitta någon svensk hemsida som säljer kopior, det är nämligen olagligt att sälja och köpa kopior av produkter i Sverige. 


   
SvaraCitera