Aviseringar
Rensa alla

Köpa Cradle Of Filth Tröja


Doozer:

Vit Legion på första 😀

Men suck...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absolut inget : ) men jag gillar att flyta iväg lite så,

Mårran:

Men suck...

asså, jag lyssnar på va jag vill, du lyssnar på va du vill, vi har frihet i vårt land...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är De ingen som vet var man köper en vanlig j*vla cradle of filth tröja? nån intligent varelse i universum måste de finnas :/


   
SvaraCitera

Shock kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har redan kollat :/ men tack för förslaget, fler? 😀


   
SvaraCitera

Tönt.


   
SvaraCitera
Papper

Du kan beställa från www.rockzone.se, www.rockmerch.se och kanske på www.swedrock.se. Nån av dom borde ha en COF-tröja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Tönt.

Tack Desamma...

Tack för svaren papper 😀


   
SvaraCitera

Doozer:

Tack Desamma...

Inte jag som lyssnar på Vit Legion och Cradle of Filth i alla fall. [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit du i de, det är mitt val, det är även mitt val vad jag vill göra med mitt liv, sverige är ett fritt land...
plus, jag lyssnar inte på vafan du nu lyssnar på


   
SvaraCitera

Nog för att CoF suger, men testa Shango, ligger på davidhallsgatan i Malmö. Rätt mycket av deras sortiment är iofs bootlegs, men du kanske inte bryr dig? Annars föreslår jag att du beställer, de flesta stora merchsidor har sizecharts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Nog för att CoF suger, men testa Shango, ligger på davidhallsgatan i Malmö. Rätt mycket av deras sortiment är iofs bootlegs, men du kanske inte bryr dig? Annars föreslår jag att du beställer, de flesta stora merchsidor har sizecharts.

Tack för ett intligent svar fast du inte gillar dom, stort plus till dig [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Töntigt. Jag lyssnade på cradle när jag var... vänta. Jag har aldrig lyssnat på cradle. Jag lyssnade på bra metal. [y]

Nej, men random "här har vi alternativa kläder"-affär antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M'kaay thx, men jag hittade en jag bestämde mi för 😀

passar när jag ska börja på nya skolan xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har typ shango svarta tajta jeans för pöööjkar med? xD jag typ har kört me m90 byxor b4 >.<


   
SvaraCitera