Aviseringar
Rensa alla

Köpa hem ett GYM ???????


Ämnesstartare

lol, såg att dom kunde skruvas ut lika mycket så...... spelar väl ingen roll då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack för svar =)
ska mäta osv o köpa en stång på måndag.
sen ska jag börja styrketräna onsdagar och nån annan dag.
kondition öh... pallar ej göra det på gymmet orkar ej åka dit så mkt
får börja jogga, men gu va pinsamt, i början tänker jag göra det på morgonen innan skolan tills jag börjar vänja mig..pga det joggar folk här överdrivet mkt, lovar när jag promenerar så möter jag minst 40 st. börja gå raskt och jogga tills man håller på att kvävas av syrebrist är det bra? aja lägger fokus på o styrketräna först tar konditionen sen

e sjukt peppad... men maten e 1 stort problem äter ju helt fucked måste äta mer o massa proteiner, ut med pastan, skulle behöva gå till en dietist undra vad det kostar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade jag själv fått välja skulle jag satsa på: Chinstång, skivstång (med vikter) och en bänkpress. Jogga utomhus en kvart som uppvärmning. Tusen gånger bättre och skönare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

e sjukt peppad... men maten e 1 stort problem äter ju helt fucked måste äta mer o massa proteiner, ut med pastan, skulle behöva gå till en dietist undra vad det kostar

Sådan behövs inte. Rätt enkelt egentligen, ät bara kolhydrater (från stärkelse) efter träningen, inte annars. Annars lever du på protein, fett, frukt, grönsaker osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Chinstång

är det en sån där stång som passaro skrev om?

bänkpress kmr jag aldrig palla!??!!??!?!??!? den tar jag sist när jag övat mina armmuskler med stågnen hahahaha vill ej skämma ut mig på gymmet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Sådan behövs inte. Rätt enkelt egentligen, ät bara kolhydrater (från stärkelse) efter träningen, inte annars. Annars lever du på protein, fett, frukt, grönsaker osv.

Oki, ska jag inte äta någonting innan träningen? Ska jag köpa nån pulverdryck lr nått sånt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klarar du ens av att göra några ordentliga pull-ups? ;0 Annars e det rätt kasst å köpa en sån[crazy]

Tror hantlar e ett bättre val =P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Oki, ska jag inte äta någonting innan träningen? Ska jag köpa nån pulverdryck lr nått sånt?

Protein kan du köra, för att ge bränsle, dock inte lika mycket som efter träningen - om du nu kommer att bruka proteinpulver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Klarar du ens av att göra några ordentliga pull-ups? ;0 Annars e det rätt kasst å köpa en sån[crazy]

ja det gör jag faktiskt har alltid varit en klätterapa o kmr använda den varje dag så framgång lär jag ju se o orka mer efter varje dag hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Tror hantlar e ett bättre val =P

Kanske köper detta oxå istället för träningsmaskin. Det och en stång.
Men vilken vikt borde jag börja med på hantlarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men vilken vikt borde jag börja med på hantlarna?

Ingen aning[crazy] Skulle tippa på runt 5kg men du kan testa dig fram lite på gymmet ju[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Ingen aning[crazy] Skulle tippa på runt 5kg men du kan testa dig fram lite på gymmet ju[y]

aaa får göra det men kan ej det förrän nästa vecka typ pga har ej bett om instruktör ännu har bara tränat i lokalen med crosstrainer löpband osv e för töntig för o våga be nån om hjälp så mamma ska hjälpa mig ist hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Oki, ska jag inte äta någonting innan träningen? Ska jag köpa nån pulverdryck lr nått sånt?

Köp hem en halvkilos påse valnötter[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej angelize jag har ej läst din tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

hej angelize jag har ej läst din tråd

hej gömman


   
SvaraCitera