Aviseringar
Rensa alla

Köpa iPhone 6s


Ämnesstartare

Tja om ett år o 4 månader är jag 18 då tänkte jag köpa IPhone 6s tror ni den är nere i pris då? Tror ni den kommer finnas kvar i butiken då? Hoppas!!jag vill gärna att 6s är kvar då då ska jag köpa den


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, den kommet vara kvar och ja, den kommer att ha blivit billigare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror något mer än 6s kommer vara ute då det är så lång tid kvar haha. Men ja den kommer finnas kvar och kosta lika mycket som en 5:a kostar idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ett år och fyra månader så har Apple gått i konkurs och hela iPhone-konceptet har sålts till Nokia som dessvärre inte lyckades rätta till bristerna vilket kommer resultera i att iPhone har gått i graven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då har Apple redan släppt iphone 12s+3g deluxe med svarta stötdämpare som egentligen fortfarande efter alla dessa år är samma sak som den första iphonen  fast med 2 graders rundare hörn än förra årets modell som alla andra får redan köpt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jjavieraa:
jag tror något mer än 6s kommer vara ute då det är så lång tid kvar haha. Men ja den kommer finnas kvar och kosta lika mycket som en 5:a kostar idag

Är du helt 100% säker på de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Om ett år och fyra månader så har Apple gått i konkurs och hela iPhone-konceptet har sålts till Nokia som dessvärre inte lyckades rätta till bristerna vilket kommer resultera i att iPhone har gått i graven.

Nä men sluta säg inte så jag blir ledsen var ärlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Ja, den kommet vara kvar och ja, den kommer att ha blivit billigare

Är du helt säker på de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
Tja om ett år o 4 månader är jag 18 då tänkte jag köpa IPhone 6s tror ni den är nere i pris då? Tror ni den kommer finnas kvar i butiken då? Hoppas!!jag vill gärna att 6s är kvar då då ska jag köpa den

Kan du inte göra en lista på allt du ska göra när du är arton? =) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Nä men sluta säg inte så jag blir ledsen var ärlig

Hur kan du bli ledsen av det? Det är ju det bästa som kan hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mymlans_Dotter:

Kan du inte göra en lista på allt du ska göra när du är arton? =) 

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså man kan ju kolla upp drt hur lätt som hälst? Om 5:an fortfarande finns kvar så är det ganska troligt att den senaste  också finns kvar då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Är du helt säker på de?

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mymlans_Dotter:

Kan du inte göra en lista på allt du ska göra när du är arton? =) 

1ta hål i örat
2 kanske en tatuering en sleeve när jag blir äldre
3köpa iPhone 6s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan  köpa 5s i vanliga butiker men inte 5


   
SvaraCitera