Aviseringar
Rensa alla

köpa nya hörlurar (in ear) tips?


Ämnesstartare

ok mina creative ep630 börjar verkligen bli uttjänta efter mer än ett års intensivt användande och jag behöver snarast 1 par nya lurar. innan dessa hade jag sony ex71 som jag tycker höll ungefär samma standard som dessa.

men vad ska jag köpa denna gången? tänkte satsa på ett par i en något dyrare klass än de jag tidigare haft. har hört att märken som sennheister eller shure skulle va bra?

några tips? vad har ni?


   
Citera

Får jag fråga, bor du i västerås?


   
SvaraCitera

har jays d-jays och dom är ju bra så länge dom stannar kvar i öronen [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HellMillan:

Får jag fråga, bor du i västerås?

nej, det gör jag inte. hur så?
(min kusin gör)


   
SvaraCitera

DMITRI:

nej, det gör jag inte. hur så?
(min kusin gör)

Nä känner en dmitri i västerås. Tänkte att namnet inte är så vanligt så kunde varit du. Men då var det inget.


   
SvaraCitera

Ingen erfarenhet av 'in-ear'.


   
SvaraCitera

Jag köpte ett par på Clas Ohlson för 79 kronor. Fungerar lika bra som om man skulle köpa dem för 500 kronor.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Clas Ohlson

Image
Top notch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HellMillan:

Nä känner en dmitri i västerås. Tänkte att namnet inte är så vanligt så kunde varit du. Men då var det inget.

haha okej. nej jag heter inte ens så xD

oggelgoggel:

har jays d-jays och dom är ju bra så länge dom stannar kvar i öronen [tard]

äre bra bas i dom?
varför sitter dom inte kvar i öronen? du som har för små eller är dom obekväma och dåligt designade :S

Harpyja:

Jag köpte ett par på Clas Ohlson för 79 kronor. Fungerar lika bra som om man skulle köpa dem för 500 kronor.

[tired]

oggelgoggel:

Top notch

HAHAHA[bigsmile][wink]


   
SvaraCitera

DMITRI:

äre bra bas i dom?
varför sitter dom inte kvar i öronen? du som har för små eller är dom obekväma och dåligt designade :S

Om man lyckas få in dom rätt så hörs inte mycket annat, det är bra ljud och bra bas.

Jag vet inte om mina öron är dåliga x). Man fick med typ 5 olika storlekar samt skumgummigrejjer som formar sig efter öronen. Har ej provat dom sista. Sen så är det väl mest då jag tränar dom ramlar ur, svett och att jag rör mig så mycket som förstör antar jag.

Är förresten j-jays och inte d-jays jag har.


   
SvaraCitera

Nabla:

Ingen erfarenhet av 'in-ear'.


   
SvaraCitera

bra inearlurar är en självmotsägelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Är förresten j-jays och inte d-jays jag har.

OK! vilka har du? j-jays vad?

mörknäs:

bra inearlurar är en självmotsägelse.

?


   
SvaraCitera

DMITRI:

?

"bra"

"inera"

does not compute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

"bra"

"inera"

vilka hörlurar är bra enligt dig då?

tänk på att jag ska ha dom till mobilen så jag kan inte ha nåra sånna som täcker hela öronen med kåpor även om ja skulle vilja ibland för ljudets skull..


   
SvaraCitera