Aviseringar
Rensa alla

Köpa saker på avbetalning när man är under 18?


Pepparkaksgubbe:

Nope, tyvärr jag fattar inte ditt dåliga försök på ironi.

Haha, om du inte fattade det lär du vara totalt inkompetent[zzz]
Eller ja, jävligt dålig på att läsa är väl också ett alternativ [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Haha, om du inte fattade det lär du vara totalt inkompetent
Eller ja, jävligt dålig på att läsa är väl också ett alternativ

vad snackar du om?


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

vad snackar du om?

lutar nog mot det första alternativet [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

lutar nog mot det första alternativet

moget.

Ps: jag skrev att man har studiebidrag på 1000 kr och kan därför betala 1000 kr på varje avbetalning, vilket inte är en 10del. oki?

ditt första svar var ironiskt men inte det andra.[confused]


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

jaag_91_: lutar nog mot det första alternativet
moget.

lutar inte länger, det är

Pepparkaksgubbe:

Ps: jag skrev att man har studiebidrag på 1000 kr och kan därför betala 1000 kr på varje avbetalning, vilket inte är en 10del. oki?

Det är visst en 10:on del om beloppet är 10 000kr... Och som du kanske förstår(eller ja, som du uppenbarligen inte förstår pga din inkompetens så var en 10:on del ett exempel...).

Hur ska jag veta att du för 1000kr i månaden? Studiebidraget är på 1050... Hur ska jag veta vad du ska köpa... du är fett FAIL!

Vi vet inte vad du tänker, eller ja, det gör du inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Det är visst en 10:on del om beloppet är 10 000kr... Och som du kanske förstår(eller ja, som du uppenbarligen inte förstår pga din inkompetens så var en 10:on del ett exempel...)

Hur ska jag veta att du för 1000kr i månaden? Studiebidraget är på 1050... Hur ska jag veta vad du ska köpa... du är fett FAIL!
.

vem fan sa att det handlar om 10.000? Sa jag ens överhuvudtaget att jag skulle köpa något?

och när jag sa ett exempel på en summa så var det 5.000 kr, vilket inte är en 10del.

Lär dig läsa ordentligt, cp.

Fett fail på dig.


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

vem fan sa att det handlar om 10.000?

HAHAHAHA xD du fråga om man kunna köpa nått, du sa ingen summa så jag bara tog en. Ofta man tar kredit på summor under 10 000...

Pepparkaksgubbe:

Sa jag ens överhuvudtaget att jag skulle köpa något?

Läs din egen RUBRIK(sök på wikipedja om du inte vet vad det är)...

Pepparkaksgubbe:

och när jag sa ett exempel på en summa så var det 5.000 k

HAHA fyfan vad du är puckad... Det sa du EFTER jag hade sagt en 10:del som var ett EXEMPEL(sök på wikipedja om du inte vet vad det är)

Pepparkaksgubbe:

Lär dig läsa ordentligt, cp.

HAHAHA xD läs tråden från topp till slut... Notera ORDNINGEN(sök på wikipedja om du inte vet vad det är) på inläggen, 10:on del står före ditt exempel... CHEERS! [bigcheers] du verkar vara en trög idiot [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

HAHAHAHA xD du fråga om man kunna köpa nått, du sa ingen summa så jag bara tog en. Ofta man tar kredit på summor under 10 000...

Exakt, asså du e f*** trög. Du sa inte att tog "10.000" som exempel.. Du sa bara en 10del...Så Fail!

jaag_91_:

Läs din egen RUBRIK(sök på wikipedja om du inte vet vad det är)...

Exakt, läs rubriken igen och fatta vad som menas. Det är en fråga om man kan inte att jag ska. Stor skillnad. .. Så Fail!

jaag_91_:

HAHA fyfan vad du är puckad... Det sa du EFTER jag hade sagt en 10:del som var ett EXEMPEL(sök på wikipedja om du inte vet vad det är)

Det spelar ingenroll när jag sa det, det spelar ingen roll alls att jag sa 5.000 kr ... Du är en idiot som får för dig att jag ska köpa något för 10.000 bara för att jag frågar om det är möjligt med avbetalning när man är under 18 år.

1. jag sa inte att jag skulle köpa något.
2. jag sa inget om 10.000 kr.
3. så vart fick du den iden ifrån? ... så fail!

jaag_91_:

HAHAHA xD läs tråden från topp till slut... Notera ORDNINGEN(sök på wikipedja om du inte vet vad det är) på inläggen, 10:on del står före ditt exempel... CHEERS! du verkar vara en trög idiot

Det är Wikipedia, inte Wikipedja.

Chilla med förlämpningarna, du ser bara dummare ut då det är Du som är trög och inte vet vad du snackar om.


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

HAHA xD fyfan! tack för att du förgyller min dag [bigsmile] har fan aldrig skrattat mer åt en så korkad person[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

HAHA xD fyfan! tack för att du förgyller min dag har fan aldrig skrattat mer åt en så korkad person

Hahah jag vet, du är skit rolig! Visste inte ens att det fanns 18åringar som va såå dumma x) .. lycka till i livet med din låga IQ [bigcheers]


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

Hahah jag vet, du är skit rolig! Visste inte ens att det fanns 18åringar som va såå dumma x) .. lycka till i livet med din låga IQ [bigcheers]

haha xD det är nog din EQ som är fuckad... Min IQ är det inget fel på, klarade mensatestet igår med full pott [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera