Aviseringar
Rensa alla

Köpa sexleksak i örebro län


Ämnesstartare

Någon som vet om man någon annan affär för sexleksaker än underbar i örebro län? Vill inte beställa via internet och och jag tror underbar inte säljer till någon under 18...


   
Citera
Ämnesetiketter

hur gammal är du ens?

Idaxa:

Någon som vet om man någon annan affär för sexleksaker än underbar i örebro län?

huh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apoteket säljer, sen kan du köpa några mini vibratorer från RFSU på livsmedelsaffärerna. Annars typ partaj eller kondomeriet.

Skulle inte tro att det är någon åldersgräns någonstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idaxa:

Någon som vet om man någon annan affär för sexleksaker än underbar i örebro län? Vill inte beställa via internet och och jag tror underbar inte säljer till någon under 18..

Har för mig att en kompis till mig har köpt en sak därifrån, han är inte över 18. Du kan ju iallafall prova.


   
SvaraCitera

okristligt. (älskar det ordet, dunno why [crazy])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Söthästpojke:

Har för mig att en kompis till mig har köpt en sak därifrån, han är inte över 18. Du kan ju iallafall prova.

Jag vet men jag är en liten fegis som inte tycker om pinsamma situationer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hur gammal är du ens?

15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

okristligt

hehe [badgrin]


   
SvaraCitera

De leggar inte i sexleksaksaffärer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

husemusen i karlskoga! 😀 dom är faktiskt jätte bra (y)
dom har en egen sida med 😉 sök google


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

De leggar inte i sexleksaksaffärer

I tyskland blev jag leggad när jag var i en sexleksaksaffär 🙁 fattar fan inte varför

men i sverige har jag aldrig blivit leggad så gå in på din affär och se fall dem säger något bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartatroser:

husemusen i karlskoga! 😀 dom är faktiskt jätte bra (y) dom har en egen sida med 😉 sök google

svartatroser:

husemusen i karlskoga! 😀 dom är faktiskt jätte bra (y) dom har en egen sida med 😉 sök google

Wingman:

I tyskland blev jag leggad när jag var i en sexleksaksaffär 🙁 fattar fan inte varförmen i sverige har jag aldrig blivit leggad så gå in på din affär och se fall dem säger något bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I Sverige finns det ingen åldergräns på sexleksaker, däremot i vissa länder finns det åldergräns. Fråga mig dock inte varför.


   
SvaraCitera

En fd vän försökte gå in på Underbar men blev utskickad (och han är ändå lång och ser ut som ungefär 17-18).

Be en vän beställa eller köpa annars bara


   
SvaraCitera